וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעקב שחר: "הטענות של מירי רגב מגוחכות ופופוליסטיות"

11.11.2019 / 17:08

בעלי מכבי חיפה תקף את שרת התרבות והספורט בעקבות דבריה בנוגע לקריאות הגזעניות כלפי אנטואן קונטה: "זה וגם הוונדליזם במתחם הנוער שלנו הם מעשי קומץ שלא מעיד על כלל האוהדים"

מרקו בלבול מאמן מכבי חיפה/יוסי ציפקיס

בעלי מכבי חיפה יעקב שחר הגיב הערב (שני) להאשמות שהוטחו בירוקים מצידה של שרת התרבות והספורט מירי רגב ממפלגת "הליכוד". בהודעה שפרסמו הירוקים באתר הרשמי שלהם כתב שחר מכתב בו גינה את ההערות המכוערות ותקף את השרה.

"במשחק אתמול מול בית"ר ירושלים, טען השחקן אנטואן קונטה כי נקראו לעברו קריאות גזעניות. שופט המשחק והקוון, שעמד באזור התקרית, לא שמעו קריאות מהקהל אלא את תלונתו של השחקן עצמו. התקרית הסתיימה והמשחק המשיך. אני מניח שהשחקן שמע משהו ומיותר לציין שאני מגנה בכל תוקף קריאות גזעניות או מקניטות כלשהן ומצפה מהנוגעים בדבר לעשות חשבון נפש.

"מכאן לכנות את אוהדי מכבי חיפה גזענים, כפי שעשתה שרת הספורט ח"כ מירי רגב, זה מגוחך ופופוליסטי. במהלך סוף השבוע, לקראת המשחק, היה מעשה ונדליסטי במתחם של מחלקת הנוער שלנו 'קצף', שנעשה ככל הנראה על ידי מקורבים לבית"ר. לא הגענו, משום שאין מעשים שהוזכרו כאן ונעשו על ידי קומץ, מעידים על כלל הקהל האדיר של תומכי ואוהדי שתי הקבוצות, שכל משחק ביניהן הוא הצגה. אם לא על ידי השחקנים, הרי על ידי הקהלים הנפלאים של שני המועדונים, בואו לא נעשה מכל זבוב פיל".

יעקב שחר בעלי מכבי חיפה עם וילי רוטנשטיינר המנהל המקצועי של נבחרת ישראל. אדריאן הרבשטיין
אני מניח שהשחקן שמע משהו ומיותר לציין שאני מגנה בכל תוקף קריאות גזעניות או מקניטות כלשהן ומצפה מהנוגעים בדבר לעשות חשבון נפש. יעקב שחר/אדריאן הרבשטיין

השרה רגב פרסמה מוקדם יותר הודעה, בה כתבה: "הזדעזעתי מהקריאות הגזעניות שהושמעו אמש מכיוונם של אוהדי מכבי חיפה לעבר שחקנה כהה העור של בית"ר ירושלים, אנתואן קונטה, במהלך המשחק בין הקבוצות.

"אותן קריאות הן חציית קו אדום ברור ומובהק, ומשאירים את הספורט הישראלי בצילם של אירועים שאסור שיקרו באירועי ספורט בפרט, ובחברה הישראלית בכלל.

"מקומם שדווקא בשבוע בו צוינו 81 שנים לליל הבדולח, אנו נאלצים להתמודד עם תופעות פסולות כאלה. אנו, העם היהודי המשמש אור לגויים, לא יכול לשבת בחוסר מעש ושתיקה אל מול קריאות גזעניות מכל סוג שהוא, ויש לנהוג כלפיהם באפס סובלנות ולהוקיעם מקרבנו מיידית.

"אני קוראת מכאן להתאחדות לכדורגל, למנהלת הליגה ולהנהלת מועדון מכבי חיפה למצות את הדין מול אותם אוהדים סוררים, ולפעול ביד קשה למיגור תופעות מכוערות כפי שראינו ושמענו אמש בחיפה ואף להרחיקם מהמגרשים לצמיתות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
סיעת הליכוד בהתייעצויות בבית הנשיא, 22 בספטמבר 2019. ראובן קסטרו
"קוראת מכאן להתאחדות לכדורגל, למנהלת הליגה ולהנהלת מועדון מכבי חיפה למצות את הדין מול אותם אוהדים סוררים, ולפעול ביד קשה למיגור תופעות מכוערות כפי שראינו ושמענו אמש בחיפה". רגב/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully