וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מעכשיו אני יווני ולא אמריקאי": ריק פיטינו הוצג כמאמן נבחרת יוון

11.11.2019 / 12:47

מאמן פנאתינייקוס לשעבר, חבר היכל התהילה, ינסה להצעיד בקיץ את הכחולים-לבנים לאולימפיאדה. השאלות הבוערות: האם יאניס אנטטוקומפו ישתתף בטורניר, והאם גם הקאמבק לאואקה בדרך?

ריק פיטינו ויוון - האיחוד. חבר היכל התהילה של הכדורסל העולמי, שהותיר חותם עצום על פנאתינייקוס בתוך זמן קצר בעונה שעברה, הוצג היום (שני) כמאמן הנבחרת היוונית לקראת הטורניר הקדם אולימפי. "בשמונת החודשים הקרובים אני יווני ולא אמריקאי", אמר פיטינו בעת הצגתו באתונה.

פיטינו, שכבר הכריז בסוף השבוע כי לא ידרוש שכר עבור עבודתו, הודה כי הוא עלול להיתקל בבעיה ממשית בסגל: יאניס אנטטוקומפו עלול להחמיץ את המשחקים בגלל הסמיכות לסיום עונת ה-NBA, אבל ביוון מעריכים כי גם אם יגיע באיחור, במקרה שהנבחרת תעפיל כמובן לאולימפיאדה, הוא יתייצב בטוקיו.

המשימה שלשמה גויס פיטינו היא ייחודית וקצרת מועד, והמינוי אינו קבוע. בפברואר ייפתחו חלונות המשחקים במוקדמות אליפות אירופה, והאמריקאי לא ישתתף בהם; הוא יאמן את הנבחרת רק סביב המשחקים האולימפיים. תנאסיס סקורטופולוס, שתחתיו נכשלו היוונים בגביע העולם, ימשיך בתפקידו - ובקיץ יהיה עוזרו של פיטינו.

בינתיים, המשבר אצל האקסית פנאתינייקוס הולך ומחריף. מאז ההפסד אתמול לפרומיתיאס פטראס, שעלה לירוקים בהדחה מפתיעה מהגביע היווני, סופג המאמן ארגיריס פדולאקיס ביקורת חריפה - ויש לה גם כתובת ברורה. "זו השפלת העשור", נכתב בשער העיתון "פראסיני", בבעלותו של בעלי פאו דימיטריס ינאקופולוס. "זו הייתה תצוגת אימון מגוחכת של צוות האימון, ושל שחקנים שהופיעו כמו תיירים. אין להם מקום בפנאתינייקוס".

באתונה יודעים להעריך כי ברגע שהתקשורת המזוהה עם המועדון יוצאת נגד המאמן, הרי שהוא נחשב למי שגורלו נחרץ כבר. אוהדי פאו מפנטזים לראות את פיטינו חוזר לקווים באואקה כבר השבוע, פחות מחצי שנה לאחר שעזב את הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully