וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: שני האוהדים שנעצרו בגלל אבוקות הורחקו לשלושה חודשים

11.11.2019 / 10:38

במהלך המשחק בין מכבי חיפה לבית"ר המשטרה חקרה תשעה אוהדים בחשד לעבירות ספסרות והתפרעות ועצרה שניים על אבוקות, שהורחקו מהמגרשים

מרקו בלבול מאמן מכבי חיפה/יוסי ציפקיס

לפני המשחק בין בית"ר ירושלים למכבי חיפה משטרת ישראל עיכבה אתמול (ראשון) לחקירה תשעה אוהדים באצטדיון העירוני בחיפה בחשד לעבירות ספסרות והתפרעות ועצרה שניים נוספים בגין החזקת אבוקות. בלשי המשטרה פעלו אמש באופן סמוי באצטדיון. תשעה מהחשודים שוחררו בתום חקירתם בתנאי הרחקה, ושניים נוספים (תושבי בני ברק וכרמיאל כבני 20) נעצרו והובאו היום אל בית המשפט השלום בחיפה בבקשה להרחיקם בתנאים מחמירים מהמגרשים, למען שלום הציבור.

על עידן שרון, שנעצר כשעל פי החשד נתפסה אצלו אבוקה, אסרה בבית משפט השלום בחיפה השופטת מריה פיקוס בוגדאנוב להיכנס למשחקי כדורגל לתקופה של 3 חודשים מהיום, וכן הורתה כי יתייצב בתחנת משטרת כרמיאל במחצית בכל משחקי קבוצת בית"ר ירושלים אם יימצא בחופשות מהצבא, או יחתום אצל רס"ר היחידה בבסיס.


על נדב-נאור מלול, בן 20 מבני ברק, שנעצר כאשר על פי החשד הדליק אבוקה מחוץ לאצטדיון, גם אסרה השופטת להיכנס למשחקי כדורגל לתקופה של 3 חודשים מהיום, וכי יתייצב בתחנת משטרת בני ברק או כל תחנת משטרה הקרובה למקום מגוריו במחצית בכל משחקי קבוצת בית"ר ירושלים.

אוהדי בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
ערב סוער. אוהדי בית"ר בחיפה/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully