וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

'מארקה': סנטאנדר מנסה להיפטר מבכר

איזי עין דור

6.1.2003 / 23:47

עיתון הספורט היומי המוביל של ספרד פירסם את שמו של המגן הישראלי ברשימת ה"מועמדים לעזוב" של ראסינג. השמות החמים בשוק החורף של ספרד: כמעט כל לאציו ואחד פורטייו מריאל

עיתון הספורט היומי המוביל של ספרד 'מארקה', מנסה לעשות קצת סדר בחרושת השמועות הסובבות את חלון ההעברות של החורף שנפתח בשבוע שעבר באירופה. כמעט כל סגל הזרים של קבוצת לאציו הנמצאת במשבר כספי עמוק, נקשר לקבוצות הצמרת ושניים משחקני ריאל, הצעירים פורטייו וטוטה, מרבים להופיע ברשימת רצויים.

הרשימה מציגה גם את שמות ה"מועדמים לעזוב" שהיא למעשה רשימת העברות של הקבוצות, בין היתר נוכל למצוא שם גם את שמו של אילן בכר מקבוצת ראסינג סנטאנדר. המגן הישראלי לא כ"כ מוצא את עצמו בקבוצה ונראה כי במידה וימצא מועדון חדש שיבקש את שירותיו, לא תעמוד סנטאנדר בדרכו. יש לציין כי הרשימה אינה רשמית, אך היא בהחלט מבטאת את הלך הרוח ואת צרכי הקבוצות בלה ליגה.

הנה מה שהולך אצל כמה מקבוצות הצמרת: בריאל מדריד יקצצו ככל הנראה את סלאדס, טוטה, פורטייו וסולארי, תוך כדי חיפוש של קשר (שמו של בקהאם ממשיך לצוץ פה ושם לקראת העונה הבאה). העולה החדשה רקראטיבו הואלבה, מסרבת למות ותנסה להתחזק לקראת מאבקי הירידה הצפויים לה בהמשך. בין השמות המועמדים להצטרף: סילברה
(אינדפנדיינטה, מלך השערים של הליגה הארגנטינית), ריקארדו (אספניול), אולי הוותיק (אוביידו) ואוביורה, שהרשים עם לוקומוטיב מוסקבה במשחק נגד ריאל מדריד בליגת האלופות.

באתלטיקו מדריד ינסו להחזיר את סימאונה הארגנטיני מלאציו לקדנציה שניה בקבוצה, כשגם שמו של טוטה מוזכר כמועמד. בברצלונה מדברים על הבאתו של אנחל הספרדי המצויין של לאס פלמאס, כמו גם על ג'ימי פלויד האסלבנק, חלוצה ההולנדי של צ'לסי.

בארסה - מהולנדים לארגנטינים

גם שמם של שני הארגנטינים האחרים של לאציו, קלאודיו 'פיוחו' לופז (שכבר שיחק בעבר בספרד - בוואלנסיה) וחואן פבלו סורין נכנסו לרשימת המבוקשים של המועדון הקטאלוני. מועמד ארגנטיני נוסף לסגל של ואן חאל הוא גיבור האליפות של אינדפנדיינטה - הבלם גבריאל מיליטו.

הברזילאים פאביו רושמבאק (אולי השער המרהיב שכבש אתמול ישנה את מעמדו) וג'אובני מצטרפים לקריסטנבל הצרפתי, רייזיחר ההולנדי ודני הספרדי ברשימת ה"מועמדים לעזוב" את ברצלונה. למעשה שמו של דני כבר מקושר לבטיס שמחפשת חלוץ מקומי (גם
פורטיו מריאל מועמד). סלטה מנסה למצוא קבוצה עבור קאביידאס שחקן הבית שלה שלא מוצא מקום בהרכב החדש של המאמן לוטינה. לה קורוניה רוצה להחתים את לופז ואייחו, עליו עוברת עונה בינונית בויאריאל אך מלבדו אין אצלה בפינקסים שמות מוכרים נוספים.

אוסאסונה כבר רכשה את ריצ'ארד מוראלס האורוגוואי שהרשים במונדיאל ועכשיו היא הולכת חזק על קוסובסקי הפולני של ויסלה קראקוב. בראיו לא מתכננים שינויים יותר מדי גדולים: עידן טל נשאר בינתיים, אך גם כאן בונים על שירותיו של טוטה מריאל. קבאז'ו הארגנטיני של בנפילד מועמד גם הוא.

ויאריאל, שהפכה העונה לקבוצת תחתית, תנסה להביא את פארינוס מאינטר ואת מיליטו מאינדפנדיינטה. ויאדוליד הולכת גם היא על פורטייו וטוטה כשולנסיה תנסה להיפטר מהחלוץ סלבה באייסטה שאיכזב מאז הגיע למסטאייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully