וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באסקוניה: פריאיי הנרי עלול להחמיץ את המשחק נגד מכבי תל אביב

10.11.2019 / 19:46

הרכז האמריקאי, שנקע את קרסולו, לא השתתף בניצחון הליגה באוברדוירו, והמאמן פראסוביץ' הפטיר "איני יודע מתי יחזור". יוון: פנאתינייקוס הודחה מהגביע ברבע הגמר

צילום וידאו: דני מרון עריכת וידאו: מתן חדד

לא רק עומרי כספי פותח את השבוע הזה בהשבתה. באסקוניה עלולה להתייצב למשחק היורוליג ביום חמישי מול מכבי תל אביב ללא הרכז האמריקאי שלה, פריאיי הנרי, שנקע את הקרסול במפגש עם אולימפיה מילאנו.

הנרי נפצע ברבע השני של ההפסד ביום חמישי באיטליה, וניסה לחזור ברבע השלישי, אבל ירד במהירות חזרה לספסל. את משחק הליגה הספרדית, שבו ניצחו היום (ראשון) הבאסקים 79:92 באוברדוירו, הוא החמיץ. המאמן ולימיר פראסוביץ' אמר בסיום כי "אני לא יודע מתי הוא יוכל לחזור לפעילות".

בהיעדרו של הנרי, לוקה וילדוסה הארגנטינאי שיחק במשך 33 דקות ותרם שמונה נקודות וארבעה אסיסטים, אך פגע ב-0 מ-5 לשלוש. מי שהצטיין, כמעט כרגיל, היה טוקו שנגליה עם 29 נקודות.

פריאיי הנרי שחקן הפועל אילת. ברני ארדוב
לא הצליח לחזור. הנרי, במדי אילת/ברני ארדוב

פנאתינייקוס, שזכתה בשבעה מתוך שמונת הגביעים האחרונים ביוון, עפה במפתיע מהמפעל כבר ברבע הגמר, לאחר שהפסידה 81:79 בפטראס לפרומיתיאס, יריבת מכבי ראשון לציון ביורוקאפ. זו ההדחה המוקדמת ביותר של פאו מאז 2004, והכל קורה בזמן שריק פיטינו שוהה עדיין באתונה.

ביום שישי התקבל האקס האמריקאי בכבוד מלכים באואקה, כשהגיע לבקר במשחק מול ולנסיה. הוא זכה לגביע מהבעלים דימיטריס ינאקופולוס, האלפים ביציע שרו לכבודו ומחר הוא אמור להיפגש עם נשיא ההתאחדות היוונית יורגוס ואסילקופולוס כדי לסכם סופית את כל תנאי העסקתו כמאמן נבחרת יוון בטורניר הקדם האולימפי בקיץ. כעת נותר לראות אם הירוקים יפעלו לשכנעו לחזור בעקבות ההדחה מהגביע והיכולת הבינונית ביורוליג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully