וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקציה נס ציונה בעננים, גלזר: "ידענו בדיוק איך הפועל באר שבע תשחק"

10.11.2019 / 8:57

השוער אחרי הניצחון המפתיע בשבת: "עמדנו בצורה מושלמת מבחינה הגנתית, הגיע לנו להוביל יותר מ-0:1 לפני תוספת הזמן"

צילום ועריכה: קובי אליהו

בסקציה נס ציונה חגגו במשך דקות ארוכות את הניצחון המפתיע 1:2 על הפועל באר שבע אמש (שבת) באצטדיון המושבה, אבל מיהרו לציין ש"מדובר רק במשחק אחד". במועדון היו מרוצים מאוד מהניצחון הראשון בליגה הבכירה אחרי קרוב ל-52 שנה וציינו את האופי של השחקנים, אחרי ספיגת שער שוויון בדקה ה-92 וכיבוש שער ניצחון בדקה ה-93.

השוער עומרי גלזר אמר בסיום: "עשינו משחק גדול מבחינה הגנתית. ידענו מה החלקים החזקים של באר שבע וידענו בדיוק איך הם ישחקו ואיך לסגור אותם. עמדנו בצורה מושלמת מבחינה הגנתית, הם הגיעו אולי לשניים-שלושה מצבים בכל המשחק. הגיע לנו להוביל יותר מ-0:1 לפני תוספת הזמן, אבל לא הצלחנו להגדיל את התוצאה. הוכחנו שאנחנו מאוד חזקים מנטלית ומוכנים להתמודדות הזאת. אתה יכול להישבר אחרי ספיגת שער שוויון בדקה ה-92, אבל רצינו לנצח, לא להסתפק בנקודה".

השוער זכה למחמאות אתמול לאחר שספג לא מעט ביקורות לאורך העונה, ואמר: "אני מבין את הציפיות ממני, הגעתי ממכבי חיפה עם ניסיון מסוים בליגת העל והחתימו אותי כדי להביא נקודות ולעזור. אני בסך הכל בן 23 ומנסה לקבל כמה שיותר מהצוות המקצועי והשחקנים, אבל זה רק משחק אחד והליגה עוד ארוכה. יציבות זה שם המשחק".

כשנשאל אם הקבוצה שרצתה יותר ניצחה, אמר גלזר: "לא באנו להיות בשר תותחים, באנו כדי להביא נקודות והאמנו. זה לא קל אחרי תשעה משחקים ללא ניצחון, קבוצה שלא הייתה בליגה הבכירה 51 שנה. יש כאן המון שחקנים שלא היו בליגת העל, אולי 2-3 שחקנים עם ותק בליגת הזו. לקח לנו זמן להתחבר ולהיות מוכנים להתמודדות, אבל היה שווה לחכות".

שחקני סקציה נס ציונה חוגגים. קובי אליהו
גלזר: ""לא באנו להיות בשר תותחים". שחקני נס ציונה אתמול/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully