וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה מאוכזבת ומודאגת: "אין לנו רוע ואגרסיביות"

10.11.2019 / 11:32

הקבוצה מהצפון צמודה לקו האדום: "במצבנו לא יכול להיות שהשחקנים לא מתאבדים על המגרש". רפואה תומך בבלמים: "מאמין בהם"

צילום ועריכה: קובי אליהו

בוידאו: התגובות אחרי המשחק בין סקציה נס ציונה להפועל באר שבע

בעירוני קרית שמונה מודאגים מאוד אחרי ההפסד להפועל תל אביב, שגרם לכך שהקבוצה מקדימה את הקו האדום בהפרש שערים בלבד. במועדון חוששים מאוד מהסתבכות במאבקי ההישרדות ולאחר הפגרה, במשחק הבית נגד מכבי תל אביב, נראה שהמאמן קובי רפואה יבצע שינויים רבים בהרכב. בקבוצה מאוכזבים ממשחק ההגנה, שהיה אמור להיות אחת הנקודות החזקות.

"אין שום רוע בקבוצה", אמר גורם במועדון, "לא יכול להיות שבמצב כזה הכל מתנהל ברוך ואין התאבדות על המגרש בשביל נקודות". אחד השחקנים הבכירים הוסיף: "לא יכול להיות שניראה ככה שבוע אחרי שבוע. אנחנו נאיביים מאוד, אין לנו אגרסיביות. לא נפלנו מהפועל תל אביב ועדיין הפסדנו וזה אומר הכל".

השחקנים הופתעו שלמרות שלקבוצה אין חלוץ חוד בסגל מלבד קיליאן שרידן, רפואה החליט להותיר את יואל אבוחצירה מחוץ לסגל. החלוץ ביקש לשוחח עם המאמן אחרי שהבין שהוא לא בסגל, אבל האחרון אמר לו שידבר איתו רק בשבוע הבא, אחרי המשחק.

רפואה אמר בסיום: "גם לפני המשחק היינו מסובכים בתחתית. בתחילת המחצית הראשונה היינו עוד בסדר והפועל כבשה מטעות אחת שלנו. אנחנו מקבלים החלטות לא טובות בחלק הקדמי, זה שאנחנו שולטים בכדור לא נותן לנו כלום. כרגע אנחנו לא חושבים על שינויים, אלה השחקנים הכי טובים שלנו. משחק ההגנה? הבלמים שחקנים מובילים בקבוצה ואני אמשיך לתת בהם אמון".

קובי רפואה מאמן עירוני קרית שמונה. סוכנות ג'יני
מחפש פתרון. רפואה/סוכנות ג'יני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully