וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה - בית"ר ירושלים: "צריכים להפגין עליונות בבית שלנו"

9.11.2019 / 21:00

הירוקים דרוכים לקראת משחק הצמרת, בלבול צפוי להמשיך עם ההרכב שלו. בית"ר התמקדה בהכנה מנטלית, רוטמן תורגל ומתחרה עם פלומן על העמדה של קינדה המוצהב (א', 20:15, ספורט 5)

מחזור 10הסתיים10/11/2019
מכבי חיפה
  • חזיזה (49)
  • רוקאביצה (80)
  • שרי (90, פנדל)
1:3
  • (18) אזולאי
בית"ר ירושלים
צילום וידאו: גולשים

בווידאו: אוהדי מכבי חיפה מדרבנים את השחקנים באימון

מכבי חיפה

הירוקים השלימו את ההכנות לקראת המשחק מחר (ראשון, 20:15, ספורט 5) מול בית"ר ירושלים. לפי האימון היום, עושה רושם שמרקו בלבול ימשיך עם ההרכב שפתח מול הפועל תל אביב וישאיר את ירדן שועה ומוחמד עוואד כאסים שלו על הספסל. עם זאת, החלטה סופית תתקבל מחר בשעות הבוקר. גם עופרי ארד צפוי להמשיך לקבל קרדיט בהרכב.

קופות הכרטיסים לא ייפתחו מחר והאצטדיון יהיה מלא, כשבחיפה מבינים שכל תוצאה מלבד נצחון תהווה אכזבה עבור רבבות האוהדים. "כל משחק העונה הוא קריטי, אבל לאור האווירה והיריבה המשחק הזה מיוחד", אמר גורם בקבוצה. "בבית שלנו אנחנו צריכים להפגין עליונות".

ירדן שועה שחקן מכבי חיפה. טל לוי
אס מהספסל. ירדן שועה/טל לוי

בית"ר ירושלים

הקבוצה ערכה בצאת השבת את האימון המסכם לקראת משחק החוץ מול מכבי חיפה. המאמן רוני לוי בדק אתמול באימון אופציה לשחק עם שלושה בלמים - טל בן חיים, דיוגו ורדאסקה ואור זהבי, אבל בכל מקרה זה לא יהיה ההרכב שיפתח. מקומו של ורדאסקה בהרכב מובטח, כאשר לצדו ישחק אחד משני האחרים. בנוסף, אנז' פרדי פלומן מקבל כרגע עדיפות בעמדה שמפנה גדי קינדה המוצהב, אבל הוא לא כשיר במאת האחוזים ולירן רוטמן תורגל. מעבר לכך לא צפויים שינויים. בבית"ר לוקחים בחשבון את ההתלהבות והטירוף שילוו את מכבי חיפה באצטדיון ועובדים מנטלית עם השחקנים, שחלקם עדיין לא היו במעמדים האלה.

ורדאסקה אמר אתמול לקראת המשחק: "סיפרו לי איזה סוג של משחק זה. זה לא חדש עבורי, גם בסראגוסה עברתי משחקים עם הרבה קהל ואצטדיונים מלאים, יותר כיף לשחק באווירה הזאת. אנחנו לא חושבים רחוק מדי, רק על המשחק נגד מכבי חיפה. באופן אישי אני מרגיש שאני משתפר, אבל אני עדיין לא בשיא שלי מבחינה מקצועית. אני מרוצה מהכושר הנוכחי אך בטוח שיש לי עוד כמה שלבים לעלות בדרך".

בלילה שבין שבת לראשון יצויין ליל הבדולח, כאשר בבית"ר ירושלים החליטו לציין זאת עם סרט על שרוול השחקנים בו ייכתב בארבע שפות "לעולם לא עוד".

דיוגו ורדאסקה שחקן בית"ר ירושלים מול ניסו קפילוטו שחקן הפועל חיפה. קובי אליהו
"עדיין לא בשיא מבחינה מקצועית". דיוגו ורדאסקה/קובי אליהו

טריוויה

* 115 מפגשי ליגה היו עד היום בין מכבי חיפה לבית"ר ירושלים (113 בליגה הבכירה, שניים בליגה הארצית). המאזן הכולל: 45 ניצחונות למכבי חיפה, 41 לבית"ר ירושלים ו-29 תוצאות תיקו.

* בית"ר ירושלים ניצחה 1:2 בשני הביקורים האחרונים שלה אצל הירוקים ולא הפסידה בחמשת המפגשים האחרונים בין הקבוצות (ארבעה ניצחונות ותיקו).

* בית"ר מגיעה אחרי ארבעה ניצחונות רצופים על האפס, לראשונה מאז נובמבר-דצמבר 2007, בעיצומה של עונת האליפות האחרונה.

* רצף הניצחונות של בית"ר ירושלים במשחקי חוץ עומד על ארבעה. יותר מזה לא היה לה כבר 14 שנה, מאז ששת ניצחונות החוץ בפתיחת עונת 2005/06.

* מכבי חיפה כבשה לא פחות משבעה שערים ברבע השעה האחרונה של משחקיה - יותר מכל קבוצה אחרת בליגת העל. בית"ר ירושלים חולקת את המקום האחרון בקטגוריה עם שער בודד.

* רוני לוי ניצח את האקסית מכבי חיפה בשלושת המשחקים האחרונים כמאמן בית"ר ירושלים, אבל במפגש האחרון שלו איתה, כמאמן מכבי נתניה, הוא הפסיד 2:1 במרץ 2015. כובש שער הניצחון? יוסי בניון כמובן, שגם פרץ בבכי לאחר שדחק פנימה. המאמן המנצח בירוק? מרקו בלבול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully