וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל כפר סבא - הפועל חדרה: רוטשטיין ומכלוף יפתחו, יש תחליף ללוסיו?

הירוקים רוצים להתאושש מרצף שלושת ההפסדים ויחסרו את סולומון ואטנדה, המאמן מאס במחמאות. חדרה עם דרור לצד זיקרי בהתקפה (א', 20:00, 5 לייב)

מחזור 10הסתיים10/11/2019
הפועל כפר-סבא
    0:0
      הפועל חדרה
      צילום וידאו: גולשים

      בווידאו: אוהדי מכבי חיפה לקראת בית"ר ירושלים

      הפועל כפר סבא

      אחרי שלושה הפסדים רצופים, הפועל כפר סבא תארח מחר (ראשון, 20:00, ספורט 5 לייב) את הפועל חדרה בתקוה לחזור ולצבור נקודות לאחר שלושה הפסדים רצופים. מי שיחסר לאופיר חיים הם שני שחקני ההגנה, אביב סולומון והבלם סודיק אטנדה הפצועים, כאשר נירן רוטשטיין וטל מכלוף ימלאו את מקומם. גם גרשון קופי אמור לחזור ל-11. חיים אמר לשחקניו לקראת המשחק: "אנחנו לא רוצים מחמאות אלא נקודות, אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו כל כך הרבה משחקים בלי נקודות וזה צריך לקרות כבר מחר".

      גרשון קופי שחקן הפועל כפר סבא מעל אלעד שחף שחקן סקציה נס ציונה. דני מרון
      אמור לחזור להרכב. גרשון קופי/דני מרון

      הפועל חדרה

      בקבוצה מבינים שהמשחק נגד הפועל כפר סבא יכול להזניק אותם לחלק העליון בטבלה ולהרחיק אותם מסכנות התחתית, אבל יצטרכו להסתדר ללא החלוץ הברזילאי לוסיו שמרצה עונש הרחקה בגין כרטיסים צהובים. שגיא דרור צפוי לפתוח לצד רועי זיקרי בהתקפה, כשגם דיא לבאבידי ימשיך כמגן ימני. "אין ספק שזה משחק מכריע, "אמר שחקן בקבוצה. "כפר סבא בסדר גודל שלנו וזה משחק שאנחנו צריכים להוכיח את עצמנו בו".

      לוסיו שחקן הפועל חדרה חוגג שער עם שגיא דרור. שלומי גבאי
      אחד במקום השני. שגיא דרור עם לוסיו/שלומי גבאי

      טריוויה

      * מפגש ראשון בין הקבוצות בליגה הבכירה מאז עונת 1978/79, אז הפועל כפר סבא ניצחה 0:2 בבית בסיבוב הראשון והפועל חדרה הגיבה עם 0:3 בסיבוב השני, לפני שירדה לארצית.

      * בפעמיים האחרונות שהתארחה אצל כפר סבא במסגרת הליגות, הפועל חדרה ניצחה: 0:1 בליגה א' צפון בנובמבר 2013 (עונת העלייה של כפר סבא ללאומית) וגם 0:2 בלאומית במרץ 2018 (עונת העלייה של חדרה לליגת העל).

      * הפועל כפר סבא מגיעה אחרי שלושה הפסדים רצופים ויש לה נקודה אחת ושער אחד בבית עד כה, בעוד הפועל חדרה ללא הפסד בשבעת המחזורים האחרונים.

      * כל 10 ניצחונות הבית האחרונים של הפועל כפר סבא בליגת העל הושגו על חודו של שער אחד. 12 שנים חלפו מאז הפעם האחרונה שניצחה בהפרש של יותר מגול במשחק ביתי - 1:3 על מ.ס. אשדוד בנובמבר 2007.

      הרכבי הקבוצות

      שופט: רועי ריינשרייבר
      אצטדיון: שלמה ביטוח (פתח תקוה)
      קהל: 1400

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        1
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully