וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלוייברט רוצה לשחק ביובנטוס

6.1.2003 / 17:54

החלוץ ההולנדי של ברצלונה אמר, שבמידה ויפנו אליו מהמועדון האיטלקי הוא ישקול זאת בחיוב. "הם באמת מועדון גדול, וכמו כן, נמצא שם חברי אדגר דוידס"

פטריק קלוייברט, חלוצה ההולנדי של ברצלונה, הודה כי היה מעוניין לשחק ביובנטוס, במידה והמועדון האיטלקי היה מביע בו עניין. שמועות באיטליה קישרו לאחרונה בין דויד טרזגה, החלוץ הצרפתי של יובה, לברצלונה, במסגרת עיסקת חליפין אשרית בין שני מועדוני הפאר. אבל למרות ששני הצדדים הכחישו שמועות אלו, הרי שקלוייברט חשף כי היה מוכן לעבור לקבוצה האיטלקית.

"אני מרגיש טוב בברצלונה, אבל בחיים אתה לא יכול לשלול דבר. בייחוד אם יובנטוס פונה אליך", דברי החלוץ. "הם באמת מועדון גדול, וכמו כן נמצא שם חברי אדגר דוידס. בנוסף, למרות שלשחק בספרד זה יותר מהנה, אני חושב שהאליפות באיטליה הרבה יותר מרגשת עבור השחקן. באיטליה הטקטיקה חשובה יותר מהחוויה עצמה".

אבל קלוייברט כבר שיחק בעבר באיטליה, ולא בהצלחה יתרה, כשהיה במדי מילאן. "הכישלון שלי במילאן...אלו היו שנים קשות לכל המועדון, ואני הייתי אז צעיר מדי".

פירסומים באיטליה הציעו, שהאפשרות היחידה בה ברצלונה תסכים שקלוייברט יעבור ליובנטוס, תהיה במסגרת עיסקת חליפין שתכלול בין השאר את הכוכב הצ'יליאני מרסלו סאלאס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully