וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך תתמודדו עם תקופות רעות בפוקר?

אורי אלברג ולימור נחשון, האקדמיה לפוקר

6.11.2019 / 14:04

כמו כל "מחלה" ספורטיבית, גם תקופת שפל בפוקר כואבת. מה עושים? הנה כמה טיפים שיכולים לעזור לכם לצאת מהחור השחור

לפני הכול - קבלו חיבוק.

כולנו היינו שם ואנחנו יודעים שזה לא פשוט. עוד ערב שהסתיים לו בהפסד ושיברון לב, ואתם שואלים את עצמכם למה בכלל אתם צריכים את זה? אומרים לעצמכם שזהו, אתם עם הפוקר סיימתם. לוקחים בנחישות את הטלפון ומודיעים לחברים בקבוצת הוואצאפ על הפרישה המרגשת שלכם מהמשחק. עוזבים את הקבוצה בדרמטיות, ואחרי שבוע - מה יש בזה, אתם מבקשים לחזור חזרה לעניינים.

ככה זה עם הפוקר - הוא מרים אותנו ומוריד אותנו, מרגש אותנו ומכאיב לנו, גורם ללב שלנו לרוץ ולהתלהב, ואז בלי שום הכנה מוקדמת שובר לנו אותו.

אז איך תוכלו להתמודד עם האתגר המנטלי שהפוקר מציב בפניכם ולעבור בשלום את התקופות הרעות שהמשחק יזמן לכם, בלי לשבור את הכלים?

פוקר. אתר רשמי
אם היד כואבת - טפלו בה/אתר רשמי

1. שחקו רגוע

אם יש לכם כמה מקומות בהם אתם נוהגים לראות פלופ, שחקו בשולחן הרגוע יותר מבין השולחנות שלכם. בתקופות שלא הולך רדו בסכומי הכניסה, קחו פחות סיכונים ונסו לעצור את כדור השלג ולא להחריף את המצב. זה בסדר לשחרר ידיים גבוליות ולא לראות כל פלופ. אל תנסו לחקות מהלכים של "מקצוענים" שראיתם בטלוויזיה, זה לא יביא אתכם למקומות טובים.

אם יש לכם רק שולחן אחד - תקבעו מראש סכום מקסימלי אותו תוכלו להפסיד במהלך הערב. תסתכלו על ערב הפוקר כבילוי עם תקציב שתוכנן מראש, ואל תתנו להנאה שלכם להיות תלויה ברווח או הפסד, זה יגרום לכם לשמור על יציבות מנטלית.

2. אל תשחקו כשאתם לא יציבים רגשית

רבתם עם בן\בת הזוג? הבוס מטריף אתכם? ישנתם חצי שעה בלילה? כדאי שתישארו בבית עם נטפליקס ותוותרו הערב על הניסיון לשבור אסים של חבר עם 76 אופסוט.

כשאתם בתקופה רעה - יש תחושה שגם אם תשחקו פוקר מושלם ותעשו הכול נכון, הקלפים יכו בכם בעוצמה ובלי רחמים. במהלך התקופה הרעה כל הפסד מתעצם ומוביל לטלטלה רגשית, שמביאה איתה רגשות שליליים. אל תוסיפו לעצמכם משקל מיותר על הכתפיים בתקופות האלה. פוקר יהיה שם גם מחר. וכנראה שגם מחרתיים.

בני זוג בהליך גירושים עם מגשר. ShutterStock
רבתם עם בת הזוג? זה לא ערב לצאת בו מהבית/ShutterStock

3. תזכרו שלכל תקופה רעה יש סוף

קונים עליכם, שוברים אתכם, לעבור פליפ מרגיש כמו לטפס על האוורסט, ואתם מרגישים שאתם נתקעים בקיר כל יד מחדש.

בפוקר, כמו ברכבת הרים, בסוף כל ירידה יש עלייה. תחשבו על התקופות בהן הכול התחבר לכם, שהכול הלך, שכל ריצה הגיעה וכל סשן הסתיים כשידכם על העליונה. תזכרו שזה רק עניין של זמן וסבלנות, ושהתקופה הטובה נמצאת ממש מעבר לריבר הבא.

4. קחו הפסקה ולימדו יותר

זה טבעי לאבד ביטחון במשחק שלכם בזמן שאתם בתקופה רעה. אין ספק שלשונות (השפעת המזל בטווח הקצר) יש חלק משמעותי בהפסדים שאתם חווים, יחד עם זאת, התקופות שבהן שלא הולך - הן זמן מצוין לקחת הפסקה מהמשחק לכמה ימים (אתם תשרדו) ולהשקיע זמן בלימוד מחוץ לשולחן. נתחו את המשחק שלכם ובדקו את קבלת ההחלטות והאסטרטגיה שלכם בשולחן.

תמיד יש מקום לשיפור ותמיד תוכלו ללמוד משהו חדש בנוגע לפוקר, שיעשה אתכם טובים יותר ויעזור לכם לחזור לשחק ממקום נקי וחיובי.

קראו אונליין, צפו בסרטוני הדרכה או הצטרפו לקהילת פוקרנט.

  • עוד באותו נושא:
  • פוקר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully