וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסטרץ: לא הייתי מעולם בסיטואציה כזו

6.1.2003 / 11:53

החלוץ לשעבר של הפועל ת"א עדיין לא מצא קבוצה העונה, והוא יכול בינתיים רק להסתכל על יעקובו בקנאה: האמנתי שיעקובו יילך לאנגליה

ידיעות פירסם הבוקר, כי מילאן אוסטרץ, אקס הפועל ת"א, עדיין לא מצא קבוצה. אוסטרץ, אחד ממצטנייה של הפועל בעונה שעברה, שאף שיחק במונדיאל האחרון, החמיץ את המומנטום בו היה מצוי, ולאחר שדחה יותר מדי הצעות, ביניהן מהפרמייר ליג, הוא יושב עכשיו בביתו בלובליאנה ומחכה שהטלפון יצלצל.

אוסטרץ: "היו לי הזדמנויות רבות ללכת לקבוצות באיטליה או באנגליה. עשיתי כמה טעויות ואני צריך לשכוח אותן. טעיתי בבחירת הסוכן ובדחיית כמה מההצעות" (ידיעות).

לגבי מעבר אפשרי לאנגליה אמר החלוץ: "אולי בעתיד. אבל קודם עלי לשחק במקום אחר, ולחזור לכושר. לא הייתי מעולם בסיטואציה כזו. אבל זו היתה החלטה שלי לחכות כל כך הרבה זמן. עכשיו אני יודע שעלי לבחור קבוצה ולשחק בכל מחיר. לא גמרתי עם הכדורגל. אני עדיין לא בן 28. יש לי עוד 4-5 שנים לשחק" (ידיעות).

אוסטרץ בינתיים יכול רק להסתכל בקינאה על העיסקה של יעקובו, שעבר לפורטסמות', עליה אמר: "אני מבין שזו לא עיסקה של הרבה כסף כמו שקיוו. יש בעיה גדולה להרוויח הרבה היום בגלל המצב הכלכלי. האמנתי שיעקובו יילך לאנגליה. הוא חלוץ מצויין, צעיר מאד. הבקיע הרבה שערים בליגה ובליגת האלופות. זה טוב מאד עבורו לעבור לקבוצה הזו, כי הם יעלו בעונה הבאה לפרמייר ליג. הכדורגל האנגלי טוב עבורו, כי הוא חזק, מהיר, טכני. יש לו את מה שחלוץ צריך" (ידיעות).




טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully