וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלמוג כהן: "אריאל הרוש יכול להשתלב ב-MMA. הלוחם האהוב? נייט דיאז"

7.11.2019 / 13:00

קשר מכבי נתניה, מעריץ מושבע של עולם ה-MMA, ייראה ב-14.11 את אחיו בן כהן נלחם בזירה של בלאטור: "הוא מזכיר לי את דיאז בטירוף שלו, אין לו פחד"

שחקן מכבי נתניה אלמוג כהן עם אחיו בן כהן. יח"צ, בלאטור,
אלמוג ובן כהן/יח"צ, בלאטור

ברוב המוחלט של המקרים, כשמשפחת כהן מתכנסת יחדיו כדי לצפות באירוע ספורטיבי, מדובר בכדורגלן אלמוג כהן, ששיחק בגרמניה תשע שנים לפני ששב העונה לישראל כשחתם במכבי נתניה. אלא שביום חמישי ה-14.11, תתכנס המשפחה כדי לצפות באחיו של אלמוג, בן כהן, שייקח חלק באירוע ה-MMA הקרוב של ארגון בלאטור, כשיילחם בלוחם האוקראיני מקסים תקצ'וק.

בן כהן בן ה-23, אלוף אירופה בג'יו ג'יטסו, היה ילד בעייתי וכך הגיע לעולם האגרוף ואומנויות הלחימה. שם הוא מצא את ייעודו וכיום הוא חי על הקו ישראל-לאס וגאס, שם עורך את אימוניו.

בן כהן אחיו של אלמוג כהן. יח"צ, בלאטור,
"בעזרת השם, נוקאאוט בסיבוב השני". בן כהן/יח"צ, בלאטור

מי שדחף את בן לעולם ה-MMA הוא אחיו אלמוג כהן, שסיפר בהתרגשות לקראת הקרב של אחיו: "אני די מעורב בקריירה שלו. למען האמת, כשזה מגיע לדברים החשובים באמת, אני זה שמקבל את ההחלטות. בכל מקרה אני תמיד אומר לו שצריך להיות צנוע, לעבוד קשה ופחות לדבר. אני זוכר שכשהוא הגיע אליי לגרמניה, הוא החל להיכנס לתחום. בן לא הגיע מרקע ספורטיבי, אבל היה לו המון רצון והוא עבד קשה מאוד. יש לו משמעת גבוהה והוא התאמן 3-4 פעמים ביום. לדעתי השיפור שלו הגיע כשהוא יצא קצת מאזור הנוחות שלו וטס לבדו ללאס וגאס כדי להתאמן. לאן הוא יכול להגיע? קודם כל שינצח בקרב הקרוב בבלאטור ואז נדע אילו אופציות ייפתחו לו".

מסתבר שמלבד כדורגל, אלמוג כהן הוא מעריץ מושבע של עולם אומנויות הלחימה בכלל ועולם ה-MMA בפרט. "הייתה לי אהבה לאגרוף קלאסי עוד בתור ילד. אני זוכר שכבר בגיל עשר הייתי מתעורר באמצע הלילה כדי לראות קרבות של מייק טייסון. גם כשגרתי בגרמניה הייתי צופה באופן קבוע בקרבות. התאהבתי בדחיפה של הגוף לקצה גבול היכולת, זה מדהים שיש אנשים בגיל 40 שעובדים בצורה כל כך קשה, כמו למשל חיים גוזלי. זה ראוי להערצה, כדורגלנים פורשים גג בגיל 36. באמת, זה ספורט מדהים ואני מאוד אוהב אותו, כבר בגיל 17-18 נכנסתי לעולם ה-MMA כשאנדרסון סילבה היה בשיא שלו. אני זוכר שהייתי שואל אנשים אם הם מכירים אותו ואף אחד לא הבין על מה אני מדבר".

לסיום, דיבר קשר מכבי נתניה על הלוחם האהוב עליו, והאם היה רואה את אחד מכדורגלני ארצנו משתלב בעולם ה-MMA: "הלוחם האהוב עליי הוא ללא ספק נייט דיאז. אני אוהב את סגנון הלחימה ואת הסטייל שלו. הוא מגיע כדי לתת את כל מה שיש לו. אני חושב שאם אריאל הרוש היה מתאמן, אולי הוא היה מצליח להשתלב כי לפעמים יש לו זיקה לזה, אבל אני לא יודע אם הוא מספיק מטורף בשביל לקבל מכות. לא כל אחד יכול להגיע לרמה כזו של טירוף. בבן למשל אני כן מזהה את זה, הוא מזכיר לי את נייט דיאז. אין לו פחד והוא ישמח לתת את הכול. בעזרת השם אני מקווה שהוא ייתן נוקאאוט בסיבוב השני".

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully