וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש מחמיא לבר טימור, רמי הדר לוקח אחריות על התבוסה

3.11.2019 / 23:08

מאמנה של הפועל ירושלים פחות מרוצה מההגנה ברבע הראשון ("הגענו חסרי אנרגיה"), והחמיא לקפטן שלו: "הוא לא צריך לקלוע כדי שנגיד שהוא תרם". רמי הדר: "הייתי צריך לעצור את הנפילה"

עודד קטש מאמן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
עוד תצוגה התקפית. עודד קטש/ברני ארדוב

כמה נדירה הייתה התצוגה ההתקפית של הפועל ירושלים, הערב (ראשון), בניצחון הביתי 74:108 על הפועל באר שבע? בארבע השנים האחרונות, היא קלעה רק פעם אחת יותר נקודות במשחק ליגה.

כמה מפתיעה הייתה התצוגה הזו? פחות. הפעם האחת הזו, שבה קלעה 118, הייתה גם היא נגד באר שבע, בעונה שעברה בחוץ.

"הגענו קצת חסרי אנרגיה", הודה מאמן ירושלים, עודד קטש. "ברבע הראשון קיבלנו 27 נקודות, אבל ברגע שהתחלנו לשמור, להיות אגרסיביים ולהאט אותם, הכרענו את המשחק, וספגנו רק 12 נקודות ברבע השני. באר שבע היא קבוצה מאוד אגרסיבית, ולא קל להגיע מולה למספר כזה של נקודות או לנצח ככה בריבאונד. יש הבדלי רמות בין הקבוצות, אבל אני שמח שהשחקנים ידעו להעלות את רמת האגרסיביות כדי להביא את ההבדלים האלה לידי ביטוי".

קטש החמיא לקפטן בר טימור, שתרם 12 נקודות, שישה ריבאונדים ושישה אסיסטים, והגיע למדד 22 ב-22 דקות: "הוא לא צריך לקלוע נקודות או לחלק אסיסטים כדי שנוכל להגיד שהוא תרם לנו. אהבתי את האנרגיות שהוא הביא מהספסל. זו הדרך לשחק את המשחק, וזה מה שבר מביא לנו".

רמי הדר מאמן הפועל באר שבע. יוסי ציפקיס
"כרגע אנחנו לא יכולים לנצח את ירושלים". רמי הדר/יוסי ציפקיס

הסנטר עידן זלמנסון (14 נקודות): "אנחנו צריכים להיות יותר קשוחים ועקביים, ודברים טובים יקרו. יש לנו סגל ארוך, והתפקיד שלי שונה לעומת קבוצות קודמות. אני צריך לעלות לדקות מועטות, וזה יותר מאתגר".

מאמן באר שבע, רמי הדר: "שיחקנו 15 דקות מעולות, ואחרי זה הייתה לנו ירידה שלי ושל השחקנים. הייתי צריך לבלום את זה, ולא עצרתי. זה הלך למקומות פחות טובים, אבל אנחנו ממשיכים הלאה. אנחנו צריכים לשחק יותר טוב, וכרגע אנחנו לא יכולים לנצח את ירושלים".

ספנסר וייס, שקלע 21 נקודות למפסידים (8-5 לשלוש): "לילה קשה מבחינתנו. לא עמדנו בפיזיות ובאגרסיביות שלהם. קבוצה עמוקה ומאומנת כמו ירושלים יודעת לנצל כל יתרון, אבל אנחנו נלמד ממה שקרה כאן".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully