וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: אלמוג בוזגלו לא צפוי לעבור ניתוח בכתפו

3.11.2019 / 16:10

הקשר שפרק את הכתף מול קרית שמונה, רוצה להימנע מהיעדרות ארוכה ולכן מעדיף להמשיך לשחק עם הכאבים. וגם: אחוזי ההצלחה של יואב כץ, המחמאות לנס זמיר והשדרוג של לירן סרדל

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בווידאו: התגובות לאחר ניצחונה של מכבי תל אביב, יריבתה הבאה של הפועל חיפה

אלמוג בוזגלו, קשרה של הפועל חיפה, לא צפוי לעבור ניתוח בכתפו וזאת בשל רצונו לא להיעדר תקופה ארוכה. בוזגלו סובל מפריקות כתף חוזרות וגם אתמול (שבת) פרק את הכתף במחצית הראשונה בניצחון 1:2 על עירוני קרית שמונה, ורק בהליך בהרדמה מלאה בבית החולים רמב"ם היא הוחזרה למקומה. בוזגלו יכול לעבור ניתוח שיפתור את העניין, אבל גורמים במועדון אמרו לוואלה! ספורט שהוא אינו מעוניין לעבור ניתוח שישבית אותו לתקופה ממושכת וימשיך לשחק עם הכאבים, בתקווה לא להיפצע שוב במהלך משחק.

פרט לכך, בקבוצה היו מרוצים מאוד מהניצחון הביתי ובעיקר מכך שתוכנית המשחק של חיים סילבס לשחק על שני המגנים של קרית שמונה עבדה והוכיחה את עצמה. הבעלים יואב כץ צפוי להישאר בארץ גם למשחק מול מכבי תל אביב וישוב לארה"ב רק לאחריו. כץ אמר בסיום המשחק: "אני רוצה מאוד לעלות ל-82.5 אחוז הצלחה בזמן שאני פה (ניצחון על האלופה יביא לאחוזי הצלחה כאלה לקבוצה בזמן שכץ בארץ - ש.ו)".

אלמוג בוזגלו שחקן הפועל חיפה לאחר פציעתו. אדריאן הרבשטיין
הכתף הוחזרה למקומה. אלמוג בוזגלו/אדריאן הרבשטיין

נס זמיר זכה למחמאות גדולות על היכולת שלו בשני המשחקים האחרונים, בהם כבש שלושה שערים. זמיר עצמו אמר: "אני חושב שהתבגרתי ואני משתדל היום לשחק עם כמה שפחות בלגן במשחק שלי. חיים הכין אותנו לנקודות החזקות שלנו והחלשות של קרית שמונה, ואני שמח שזה עבד".

גם לירן סרדל זכה למחמאות גדולות. השחקן שרושם את הכושר הטוב בקריירה שלו, התבקש בסיום המשחק על ידי הקהל לעלות ליציעים ומשם הוביל את החגיגה האדומה. נראה שאט אט סרדל תופס לו מקום של אחד מסמלי הקבוצה בעת הנוכחית בעיני הקהל של הפועל חיפה, שכבר ידע עליות וירידות ביחסים עם השחקן בעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully