וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיים סילבס: "הקבוצה מוכנה לסבול כדי לנצח". אלמוג בוזגלו שוחרר מביה"ח

2.11.2019 / 17:08

מאמן הפועל חיפה לאחר ה-1:2 הקשה על קרית שמונה, במהלכו נאלץ לבצע שלושה חילופים כפויים: "יש כאן אופי". כתפו של בוזגלו הוחזרה למקומה ברמב"ם. קובי רפואה: "אנחנו נחמדים מדי"

הפועל חיפה פתחה היום (שבת) את המחזור התשיעי בליגת העל עם ניצחון ביתי ראשון על עירוני קרית שמונה אחרי שש שנים. נס זמיר כבש צמד ב-1:2, המארחת חגגה ניצחון שני רצוף והתקדמה למקום הרביעי. קובי רפואה נחל הפסד בכורה כמאמן האורחת, שצימקה מרגלי עומר לקאו והשיגה רק נקודת חוץ אחת העונה. השער המצמק הגיע אחרי שאלמוג בוזגלו פרק את הכתף והפועל חיפה שיחקה לכמה דקות ב-10 שחקנים. בוזגלו פונה לבית החולים רמב"ם ושוחרר לביתו לאחר שכתפו הוחזרה למקום בהליך של הרדמה מלאה.

חיים סילבס מאמן הפועל חיפה חוגג שער. אדריאן הרבשטיין
"זה התחיל מקסים". חיים סילבס לאחר השער השני/אדריאן הרבשטיין

חיים סילבס, מאמן הפועל חיפה: "זה התחיל מקסים, עם 0:2 בדקה 32, וזה נראה כמו זמן טוב ליהנות. אבל אנחנו סובלים. גם אלמוג עם הכתף, גם בלילתי שהקיא לפני ותוך כדי המשחק. אנחנו קצרים, אבל הצלחנו להתמודד עם זה. בקבוצה הזו יש אופי, היא מוכנה לסבול כדי לנצח. זה משחק שהיה צריך להיות יותר נוח, עם כל הכבוד לקרית שמונה, אבל קרה מה שקרה. סבלנו, אבל זה יותר מתוק. נגיע למכבי תל אביב כדי להוות יריב חזק. התלכדנו, אנחנו יחידה אחת ומוכנים להילחם על כל פיסת דשא".

קובי רפואה: "ראיתי המון דברים, אנחנו נחמדים מדי. כשנחמדים מדי, זה לא נותן נקודות. יצרנו הרבה מצבים וקיבלנו גולים שקבוצה בליגת העל לא יכולה לקבל. אני יודע בדיוק מה צריך לעשות. נשפר את הדברים האלה בהמשך. הקבוצה צריכה להיות רעה, אגרסיבית, יותר מחויבת. אני בטוח שנשפר את זה. הפועל תל אביב? כמובן שזה משחק שידברו עליו הרבה, אבל הכי חשוב מבחינתי זה להכין את השחקנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully