וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי הפועל תל אביב גידפו את ניסו אביטן באימון: "אתה בובה"

1.11.2019 / 11:01

כ-100 אוהדים הגיעו למתחם חודורוב וביקרו את המאמן והשחקנים: "ניסו כבר גמר, איתכם רק התחלנו". רז כהן עשוי לפתוח נגד מכבי חיפה

צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: מתן חדד

עיקרי הדברים

- אוהדי הפועל תל אביב תלו שלטים וגידפו את ניסו אביטן באימון

- גם השחקנים לא יצאו נקיים: "ניסו גמר, אבל איתכם רק התחלנו"

- רז כהן עשוי לפתוח נגד מכבי חיפה בשל מצוקת הקשרים בסגל

- שחקנים בקבוצה מודים: "הכי חשוב שלא נתפרק במשחק הזה"

seperator

סוער בהפועל תל אביב. כ-100 אוהדים הגיעו הבוקר (שישי) לאימון הבוקר במתחם חודורוב וגידפו את המאמן ניסו אביטן. האוהדים רוצים שאביטן יסיים את תפקידו אולם גם השחקנים לא יצאו נקיים. "הסיפור של ניסו נגמר, אבל איתכם רק התחלנו", צעקו האוהדים שטיפסו מעל הגדר האטומה לשחקנים.

מעבר למחאה ולגידופים, האוהדים גם תלו שלטים סביב המגרש, עליהן נכתב: "ניסו, אתה לא חסין יותר", "ניסו אתה בובה, הגיע הזמן שתעלה עם הנוער", "ניסו אין לך שיטה" ועוד. אביטן התרחק מהאיזורים בו שהו האוהדים אך הם המשיכו להסתובב סביב מגרש האימונים כדי להיות כמה שיותר קרובים אליו.

עוד בוואלה!

גביע המדינה: מכבי ת"א באום אל פאחם, הפועל ב"ש מול מ.ס. אשדוד

לכתבה המלאה
ניסו אביטן מאמן הפועל תל אביב. אדריאן הרבשטיין
לא שקט בחודורוב. ניסו אביטן/אדריאן הרבשטיין

לקראת המשחק נגד מכבי חיפה ביום שני, אביטן נמצא בבעיה קשה מאוד בנוגע לחוליית הקישור. עמנואל בואטנג פצוע, ניר לקס מורחק וסטפן ספירובסקי בספק גדול. מי שצפוי לפתוח ב-11 הוא רז כהן, כאשר ייתכן כי אחד הבלמים יוסט לעמדת קישור אם לא תהיה ברירה. כשירותו של אוראל דגני תתברר סופית ביום ראשון, וגם דמבה קמארה ייעדר.

שחקנים בקבוצה אמרו לקראת המשחק: "כולם רוצים להיראות אחרת, אבל לא ברור איך נעשה את זה. חסרים שחקנים ויש לחץ גדול מאוד, יותר חשוב שלא נתפרק במשחק הזה. גם נקודה תהיה בסדר במצב שלנו". כ-8,000 אוהדים של מכבי חיפה אמורים להגיע לבלומפילד בשני, כאשר האוהדים מחו גם נגד ההנהלה על כך שניתנו לאוהדי הירוקים מספר כרטיסים גדול מהמכסה של ה-4,800: "סידרתם להם משחק ביתי, העיקר שתעשו קצת כסף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully