וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה ג': אגרופים, בעיטות, יריקות. העונש? עשרה משחקים בחוץ

30.10.2019 / 9:40

דו"ח שיפוט חריג בעקבות אירועים אלימים במשחק בין הפועל בני בענה להפועל עירוני כרמיאל ליגה ג' מחוז גליל עליון. שופט המשחק: "נתתי לו צהוב שני ולאחר מכן הוא החל להתפרע"

כרטיס אדום מונף. Alexander Hassenstein, GettyImages
כרטיס אדום מונף/GettyImages, Alexander Hassenstein

דו"חות השיפוט ממשחקי ליגה ג' מתארים לא אחת מציאות בלתי אפשרית. אחת לכמה זמן מתרחש אירוע בליגה זו שטורף את הקלפים ומוריד את הרף לשפל חדש. הפעם זה קרה במשחק ליגה ג' מחוז גליל עליון בין הפועל בני בענה להפועל עירוני כרמיאל.

וכך נכתב בדו"ח השיפוט: "בדקה ה-32 שחקן מס' 10 של בענה, דרוויש אחמד, עשה עבירה על שחקן כרמיאל בדראנה פאדי. לאחר העבירה אחמד רץ אליו ואמר לו 'יא מנייאק אני אזיין אותך', נתתי לו צהוב שני ולאחר מכן הוא החל להכות את פאדי באגרופים בפניו, בעיטות, יריקות והתפרע לכל עבר. רק לאחר שארבעה מאבטחים נכנסו למגרש והוציאו אותו בכוח זה נרגע קצת, אבל הוא השתחרר מהם והתחיל לרוץ שוב להכות את השחקן. שוב תפסו אותו בכוח והוציאו אותו כשהוא מקלל אותי 'יא בן זונה'".

השופט ממשיך: "בדקה ה-40 מנהל המגרש פתח לשחקן את שער הכניסה למגרש. דרוויש אחמד נכנס שוב לכר הדשא, קילל את השחקן איתו התעמת קללות קשות ואיים עליו. ביקשתי ממנהל המגרש והשומרים שלא להכניס אותו בזמן שהם פתחו לו את השער אך הם הכניסו אותו. במחצית ניגש אלי מנהל המגרש ואמר לי שזה הבן שלו שעשה את הבאלגן והוא הכניס אותו רק כדי לקחת את הדברים. במחצית קראתי גם לאחראי האבטחה וביקשתי ממנו שלא יאפשר לו להיכנס לתחומי המגרש כי עלולה להתפתח תגרה אלימה".

אם חשבתם שכאן הסתיים האירוע, הצחקתם את דרוויש. השופט ממשיך: "לאחר שריקת הסיום אותו דרוויש אחמד שהורחק עוד במחצית נכנס שוב לכר הדשא, התחיל להתפרע, לתת אגרופים לפאדי בדארנה ורק לאחר התערבות כוחות המשטרה שתפסו אותו זה נרגע. לאורך כל המשחק היה כשל רציני של אבטחה. השחקן נכנס מתי שרצה למגרש, בכל פעם גרם לתסיסה ורק בנס כולם יצאנו בריאים ושלמים. זה היה אחד המשחקים האלימים שנתקלתי בהם ורבוי בתקריות אלימות גם של חברי הנהלה, שחקנים נוספים ובעלי תפקידים, ללא ליווי משטרתי לא היינו יכולים לצאת משם".

השבוע הועמד אחמד דרוויש לדין משמעתי. בעקבות כל אותם אירועים הוטל עליו עונש הרחקה מעשרה משחקים, לא כולל הרחקה אוטומטית.

  • עוד באותו נושא:
  • ליגה ג'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully