וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שברון לב: שון דאוסון חזר לפרקט אחרי כ-9 חודשים ונפצע שוב

29.10.2019 / 22:58

רגע קשה לגארד הישראלי: הקהל בבדאלונה קיבל אותו באהבה לכבוד שובו למגרשים, לראשונה מאז פברואר, אבל הוא נאלץ לנטוש את הפרקט כעבור שלוש דקות וירד לחדר ההלבשה כשהוא נאנק מכאבים. החשש בקבוצה: פגיעה בגיד אכילס

צילום וידאו: ברני ארדוב, עריכת וידאו: מתן חדד

זה היה אמור להיות יום החג של שון דאוסון, אבל הקאמבק הסתיים במפח נפש ודאגה גדולה. הסווינגמן הישראלי של חובנטוד בדאלונה חזר הערב (שלישי) לפרקט אחרי פציעה שגרמה לו להיעדרות של יותר מ-9 חודשים, אבל נפצע שוב וירד מהמגרש כשהוא נאנק מכאבים. בקבוצה מעריכים כי מדובר בפגיעה בגיד אכילס, ומקווים שלא מדובר בקרע.

דאוסון (25, 1.97) נפצע בפברואר בברכו, וסבל מקרע ברצועה ובמיניסקוס, אך למרות שסיים את העונה זכה לאמון מחודש מקבוצתו הקטאלנית וחוזהו הוארך בזמן שהוא מושבת. במשחק היורוקאפ מול צדביטה לובליאנה, שנערך הערב, הוא עלה לשחק בתחילת הרבע השני - כשכל הקהל באולם הביתי עומד על רגליו ומריע לו. כעבור פחות מדקה ירה שלשה, והלהיב עוד יותר את האוהדים.

אלא שהקאמבק המרגש קיבל, כאמור, תפנית שלילית כבר בדקה הרביעית של הרבע. דאוסון, שהספיק בינתיים להגיע לחמש נקודות, נפל על הפרקט מבלי ששחקן אחר יפגע בו, ולווה על ידי חבריו לספסל. הוא נראה המום על הספסל, וזמן קצר לאחר מכן ירד להמשך הטיפולים בחדר ההלבשה. הוא יעבור מחר צילום כדי לברר את חומרת פציעתו.

דאוסון בן ה-25 נפצע במשחק הליגה של בדאלונה נגד גראן קנאריה לקראת סוף ינואר, אחרי שב-18 משחקים לפני כן העמיד ממוצעים של 11.6 נקודות ו-4.2 ריבאונדים למשחק. דאוסון שכאמור, הוא אמור להיבדק מחר והוא והמועדון הקטלאני מקווים שלא מדובר בעוד פציעה חמורה, שתהווה טרגדיה ספורטיבית של ממש.

שון דאוסון, בדאלונה. צילום מסך מתוך EuroLeague TV, צילום מסך
רק שיהיה בריא. דאוסון/צילום מסך, צילום מסך מתוך EuroLeague TV
שון דאוסון, בדאלונה. צילום מסך מתוך EuroLeague TV, צילום מסך
שון דאוסון, בדאלונה/צילום מסך, צילום מסך מתוך EuroLeague TV

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully