וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכורה כואבת: שחקנית הפורנו חטפה נוקאאוט בקרב ה-MMA הראשון שלה

27.10.2019 / 10:47

אוריאון סטאר אולי רגילה להתגושש, אך בקרב המקצועני הראשון שלה בבלאטור היא הפסידה, כשספגה נוקאאוט כואב במיוחד כבר בסיבוב הראשון

פופאיי הרוסי בקרב MMA/YouTube

בווידאו: "פופאיי" הרוסי בזירת ה-MMA

שחקנית הפורנו, אוריאון סטאר, או בשמה האמיתי, רבקה בריגמן, מככבת כבר שנים על מסכים שונים בסרטים למבוגרים בלבד. אלא שמלבד זאת, לסטאר תמיד היה חלום להפוך ללוחמת MMA מקצוענית. אז אחרי שניצחה בשני קרבות בתחרויות לחובבים, היא קיבלה הזדמנות על אחת הבמות הגדולות מכולן - זירת ה-MMA של ארגון הקרבות בלאטור, הארגון השני בגודלו אחרי ה-UFC.

"אני מתכוונת להקריב את הנשמה של היריבה שלי", אמרה שחקנית הפורנו לפני הקרב. "אני לא יכולה לחכות כבר לקרב, עבדתי והתכוננתי מאוד קשה לקראתו. אלא שאמש (שבת), עלתה סטאר לראשונה לזירה במסגרת בלאטור 231. היא פגשה באמריקאית אליס ריד, לוחמת חסרת ניסיון, שהציגה עליונות בקרב מהרגע הראשון, ולאחר עשרות אגרופים לראש של היריבה הובילה את השופט לעצור את הקרב ולקבוע נוקאאוט טכני לזכותה של ריד.

"אני מאושרת שהצלחתי להגשים את החלום הגדול שלי", אמרה שחקנית הפורנו/לוחמת ה-MMA בסיום. "אנסה להתקדם כמה שיותר בדירוג ולהשתפרר ככל האפשר. שום דבר לא יעצור אותי, פשוט כלום! זה הפנס בעין הראשון שלי ותודה על כך. אני בטוחה שאחזור טובה יותר וחזקה יותר ושאנצח בקרב הבא שלי".

  • עוד באותו נושא:
  • mma
  • בלאטור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully