וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: טיילר דורסי נרשם כזר לקראת הפועל ירושלים

26.10.2019 / 23:00

הגארד כבר לא יוכל להירשם העונה כישראלי, ויערוך את הבכורה שלו בליגה בקלאסיקו ביום ראשון (21:05). אייסי ובריאנט מחוץ לסגל. קטש: "אין לנו סוד מיוחד, המאזן המושלם חסר משמעות". באר שבע מחכה לנס ציונה, אשדוד נגד גלבוע/גליל

צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: מתן חדד

אחרי הניצחונות הביתיים שרשמו במסגרות האירופיות, מכבי תל אביב והפועל ירושלים יתמודדו מחר (ראשון, 21:05, ספורט5) במפגש הליגה הראשון ביניהן העונה ביד אליהו. הצהובים הפתיעו כאשר רשמו לסגל את טיילר דורסי כזר, ובכך למעשה ירדה מן הפרק האפשרות שהוא יקבל העונה מעמד של אזרח ישראלי.

דורסי סובל מקשיי התאקלמות בקבוצה, והעובדה ששותף עד כה רק במשחקי היורוליג בוודאי לא הועילה לו. הוא עומד על 2.5 נקודות ב-9.3 דקות לערב (3 מ-14 מהשדה), וביום חמישי הסביר המאמן יאניס ספרופולוס את ספסולו מול ולנסיה: "לא הייתי מרוצה מהדרך שבה שיחק. אם הוא רוצה לקבל יותר הזדמנויות, עליו לשחק טוב יותר".

כך או כך, במכבי לא מתכוונים לוותר על השחקן, ותעיד על כך העובדה שבחרו לרשום אותו כזר השביעי בזירה המקומית - על אף שהמכסה השנתית עומדת על שמונה בלבד. מי שייוותרו הפעם מחוץ לסגל הם קווינסי אייסי ואלייז'ה בריאנט.

שחקן מכבי תל אביב טיילר דורסי. דני מרון
"עליו לשחק טוב יותר". דורסי/דני מרון
שחקן הפועל ירושלים ג'ייקובן בראון מול שחקן א.א.ק אתונה הווארד סנט-רוס. ברני ארדוב
בינתיים זה הולך חלק. בראון/ברני ארדוב

בירושלים סופרים שמונה ניצחונות בשמונה משחקים (0:3 בגביע ווינר, 0:3 בליגה ו-0:2 בליגת האלופות), אבל המאמן עודד קטש מנסה לצנן את האווירה. "למאזן המושלם שלנו אין משמעות. אנחנו לא חושבים על זה. אנחנו שמחים על פתיחת העונה, ויודעים שיהיו לנו עוד הרבה מבחנים בדרך. המשחק מול מכבי הוא אולי המבחן הכי גדול שיש לליגה להציע. אין לנו סוד מיוחד. היו לנו ניצחונות משכנעים יותר ומשכנעים פחות, ואם יש לנו איזשהו יתרון על יריבות אחרות - זאת ההמשכיות מהעונה שעברה".

עוד לפני פתיחת הקלאסיקו בתל אביב, ייערכו שני משחקים נוספים במחזור הרביעי: ב-19:00 תארח הפועל באר שבע את עירוני נס ציונה, כששתיהן מעודדות מהתוצאות האחרונות שלהן. באר שבע רשמה את ניצחון הבכורה שלה בליגה (87:88 על הפועל אילת), בעוד נס ציונה פתחה ברגל ימין את הקמפיין ביורופקאפ, כשניצחה באוסטריה את קפפנברג 75:82.

ב-19:05 תקווה מכבי אשדוד לשמר את המומנטום מהניצחון הביתי על הפועל תל אביב (76:83), כשתארח את גלבוע/גליל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully