וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיים סילבס: "נשברו הרבה מחסומים היום". עדן בן בסט: "שמח שאני חוזר לעצמי"

26.10.2019 / 18:15

שמחה גדולה בהפועל חיפה אחרי ה-0:3 על הפועל תל אביב. המאמן: "הרגשתי מהדקות הראשונות שהקבוצה תוססת מקדימה". החלוץ: "סילבס ואני שמנו את הדברים מאחור. אני מרגיש בבית"

שחקני הפועל חיפה חוגגים עם הקהל. אדריאן הרבשטיין
ניצחון גדול. שחקני הפועל חיפה חוגגים/אדריאן הרבשטיין

הפועל חיפה עשתה סוף היום (שבת) לרצף של 11 משחקי בית ללא ניצחון ו-16 מפגשים עם הפועל תל אביב ללא ניצחון (מאז ינואר 2012), כשהביסה את הקבוצה של ניסו אביטן 0:3 באצטדיון העירוני בחיפה. למארחת היה רק שער אחד ביתי עד הערב, אבל נס זמיר הבקיע בהתקפה נהדרת בדקה ה-21, עדן בן בסט שבר של מעל לשנה עם פנדל בדקה ה-44 וגם גם אראל המחליף דייק מהנקודה הלבנה בדקה ה-79 כדי לקבוע ניצחון גדול. בן והבה הורחק במחצית הראשונה ויחסר במחזור הבא מול עירוני קרית שמונה.

חיים סילבס מאמן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
חיים סילבס/אדריאן הרבשטיין

חיים סילבס, מאמן הפועל חיפה: "כל מה שרצינו שיקרה - קרה. היינו דקות ארוכות ב-10 שחקנים ובדבר הזה אנחנו טובים מאוד, בכל מה שקשור במשמעת. באנו היום תוססים והרגשתי מהדקות הראשונות שהקבוצה תוססת מקדימה. באנו בשכרנו עם שער יפה מאוד ואחרי זה היו הרבה מלחמה, ריכוז והשגנו תוצאה אדירה. קיבלנו שחקנים בחזרה. כשנלחמתי על עדן בן בסט והיו דקות רבות במשחק שהוא היה מה שרציתי שיהיה. גם גל אראל נכנס טוב למשחק. לא משנה מה עשיתי, כולם עשו את העבודה.

"הדברים לפעמים הולכים יותר טוב ולפעמים פחות. מתוך שמונה משחקים, בחמישה לא ספגנו. זה מראה על עוצמה ודרך. יש פה קבוצה שמבינה את המשחק. מבחינה התקפית היו לנו ימים שהלך יותר קשה. חידדנו את הרעיונות ועשינו דברים יפים בהתקפה. לפעמים ממצב אחד אתה כובש ולפעמים משלושה או ארבעה אתה לא כובש אפילו אחד. החוכמה היא לשמור על הדרך ולתקן דברים שאנחנו מרגישים שהם לא בסדר. נשברו פה היום המון מחסומים. אלה רק שלוש נקודות, אנחנו ממשיכים הלאה/ בכל שבת שואלים אותי על המטרות, אבל אנחנו נידרש לזה רק במרץ. ברור שהקבוצה הזו רוצה להיות ב-6-1, אבל זה לא יקרה עכשיו ואנחנו צריכים להתרכז בזה".

עוד בוואלה!

ליגת העל: הפועל חיפה הביסה 0:3 את הפועל תל אביב

לכתבה המלאה
אמרי וולשמן עם עדן בן בסט שחקני הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
"שמח שידעתי לאסוף את עצמי". עדן בן בסט עם אמרי וולשמן/אדריאן הרבשטיין

עדן בן בסט, שכבש לראשונה מאז 20 באוקטובר 2018, אמר בסיום: "היה לי חצי שער מול בית"ר והיום עוד חצי שער כי השוער נגע בכדור. עברתי תקופה לא קלה ואני שמח שאני חוזר לעצמי בבית. כולם פה תומכים בי ורוצים בהצלחתי ואני שמח שאני מחזיר להם ברגעים קטנים כאלה. קרה מה שקרה עם חיים סילבס ודיברו על זה לא מעט. שנינו רוצים בהצלחה של המועדון הזה ושמנו את הדברים מאחור. חיים לא ויתר והלך קדימה כי שנינו מבינים שהצלחה שלי היא גם שלו ולהפך. כל אחד מאיתנו משרת את הפועל חיפה ולא את עצמו. אין יותר מביחד. ברגע שסוטים מהמסלול הדברים הולכים פחות טוב. פתחתי את העונה לא טוב, הגיע המקרה עם סילבס. יש לי ביקורת גדולה על עצמי. אני שמח שידעתי לאסוף את עצמי, כולם רוצים שאני אצליח ותומכים בי ואני מקווה להחזיר להם על המגרש. אני מרגיש בבית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully