וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חדרה: "ניצחון מול נס ציונה יעניק לנו יתרון משמעותי עליהם"

אצל האדומים מייחסים חשיבות רבה למשחק מול העולה החדשה: "המטרה שלנו הייתה ונשארה להישאר בליגה". מוסא מאזו ישוב להרכב המארחת (א', 19:00, 5+ לייב)

מחזור 8הסתיים27/10/2019
סקציה נס ציונה
  • שטיין (45)
  • מאזו (63)
2:2
  • (5) לוסיו
  • (58) גולדנברג
הפועל חדרה
צילום מסך

בווידאו: חביב אוחיון מודה לגיא חיימוב על סרטון המחווה

סקציה נס ציונה

נועלת הטבלה בכל מקרה תישאר במקום האחרון, לאור תוצאות משחקי השבת, אבל היא מקווה להשיג ניצחון בכורה שיצמק את הפער מהקבוצות שמעליה וייתן ביטחון להמשך. אופיר מזרחי יחזור לסגל של עמיר תורג'מן, כשמוסא מאזו צפוי לפתוח בהתקפה לצד רז שטיין. הבלם איתי עוזרי אמר לקראת המשחק: "כל מה שצריך זה ניצחון אחד שישחרר הרבה לחץ וייתן לנו ביטחון. נס ציונה קבוצה הרבה יותר טובה ממה שהיא הראתה עד היום".

נטע לביא שחקן מכבי חיפה לפני מוסא מאזו שחקן סקציה נס ציונה. יוסי ציפקיס
יחזור לחוד. מוסא מאזו מאחורי נטע לביא/יוסי ציפקיס

הפועל חדרה

בהפועל חדרה מייחסים חשיבות גדולה למשחק נגד סקציה נס ציונה כשבמועדון מאמינים שניצחון יכול לתת קצת אוויר לקראת המשך הליגה. "המטרה שלנו הייתה ונשארה להישאר בליגה", אמרו גורמים במועדון, "ניצחון על נס ציונה יעניק לנו כבר בשלב הזה יתרון משמעותי על נס ציונה וזה דבר חשוב מאוד". במועדון מבינים שלמרות ה-0:1 מול מכבי נתניה במחזור שעבר, היכולת חייבת להשתפר. המאמן אורי גוטמן הזהיר את שחקניו משאננות. אליאל פרץ כידוע ייעדר בשל פציעה.

מנשה זלקה שחקן הפועל חדרה. שלומי גבאי
מנשה זלקה וחדרה יודעים שניצחון ירחיק אותם מאוד מהאזור המסוכן/שלומי גבאי

טריוויה

* זה יהיה מפגש ראשון אי פעם בין הקבוצות בליגה הבכירה. בפעם האחרונה ששיחקו זו מול זו בליגה כלשהי, זה היה בליגה הארצית (השנייה דאז) ונס ציונה השיגה 0:3 ביתי מצמד של שלומי אירים ושער של אורן טסה בפברואר 1997. בסיום העונה ירדה חדרה לליגה א'.

* סקציה נס ציונה, שלא ניצחה בליגה הראשונה מאז פברואר 1968, היא הקבוצה היחידה ללא נקודה ביתית העונה, וגם טרם כבשה שער בביתה הארעי באצטדיון המושבה (כמו בית"ר ירושלים בטדי).

* נס ציונה גם ספגה בכל שבעת משחקיה עד כה (כמו מ.ס. אשדוד).

* הפועל חדרה סופרת חמישה משחקים ללא הפסד ובשני האחרונים גם שמרה על שער נקי. שלושה משחקים רצופים ללא ספיגה לא היו לה מאז חזרתה לליגה הבכירה.

הרכבי הקבוצות

שופט: אוהד אסולין
אצטדיון: שלמה ביטוח (פתח תקוה)
קהל: 532

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully