וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "וואו, זה היה קשה. גאה בגישה ובדרך בה השחקנים הגיבו"

23.10.2019 / 21:51

מאמן הפועל ירושלים אהב את הקאמבק מול א.א.ק: "שמרנו נהדר בדקות האחרונות". פלדין: "היינו צריכים להירגע, עודד נתן לנו הרבה חופש"

מאמן הפועל ירושלים עודד קטש. ברני ארדוב
עכשיו אפשר להתעסק במכבי תל אביב. קטש/ברני ארדוב

בתום ערב ארוך והפכפך, הפועל ירושלים סימנה הערב (רביעי) וי משמעותי והצליחה במקום שבו נכשלה בעונה שעברה: היא גברה בבית על א.א.ק אתונה 78:85, אחרי שמחקה פיגור דו ספרתי במחצית השנייה ורצה ל-6:21 בשש הדקות האחרונות.

"וואו, זה היה קשה", סיכם המאמן המנצח עודד קטש. "לא היינו מספיק אגרסיביים במחצית הראשונה. הם קלעו באחוזים גבוהים מאוד, וזה עירער את הביטחון שלנו. אמרתי במחצית לשחקנים להיצמד לתוכנית המשחק ולסמוך על עצמנו. למזלנו, הם החטיאו כמה זריקות במחצית השנייה, אבל אנחנו לא יכולים להגיע למצב שבו אחרי 28 דקות יש לנו רק שבע עבירות. שמרנו נהדר בדקות האחרונות, וזה מה שניצח עבורנו את המשחק. אני גאה בגישה ובדרך שבה השחקנים הגיבו".

אחרי שבוע קשה עם אחוזי קליעה נמוכים, ג'יימס פלדין חזר לעצמו עם 19 נקודות (4 מ-8 לשלוש). "לא משנה כמה אני קולע. זה בכלל לא מעניין אותי", הסביר הגארד. "הקליעות לא נכנסו בשני המשחקים הקודמים, אבל אני משחק את המשחק שלי ופשוט ממשיך לזרוק".

בנוגע לקאמבק בדקות הסיום הוסיף הגארד: "היינו פשוט צריכים להירגע. בפיגור 72:64, בפסק הזמן, זה מה שהמאמן אמר לנו. הוא הסביר שיש הרבה זמן לחזור, ונתן לנו הרבה חופש על המגרש. שינינו כמה דברים בהתקפה, הוצאנו לפועל וניצחנו".

מאמן א.א.ק, איליאס פפאתיאודורו: "שלטנו במשחק במשך 35 דקות. הפציעה של מרכוס סלוטר הייתה רגע קריטי מבחינתנו. מאז הם קלעו נקודות קלות, וזה היה המפתח לניצחון שלהם".

ביום ראשון תצא ירושלים ליד אליהו, ותפגוש את מכבי תל אביב במחזור הרביעי של ליגת העל. "יש לנו הרבה כבוד למכבי. הסגל שלה עמוק ואיכותי, והיא אחת הקבוצות הטובות באירופה, ואנחנו יוצאים למשחק חוץ מאתגר", אמר קטש.

שחקן הפועל ירושלים ג'יימס פלדין. ברני ארדוב
פסק זמן שינה הכל. פלדין/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully