וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא גודס: "הקבוצה הטובה יותר ניצחה. התקשינו לרדוף אחרי אנדורה"

22.10.2019 / 23:21

מאמן מכבי ראשון לציון סיכם בריאליות את התבוסה הביתית ביורוקאפ: "לא הצלחנו להתרגל לסגנון שהם הכתיבו". פרדריק בורדיון: "הם מוכנים יותר מאיתנו כרגע"

אחרי הניצחון המפתיע על מונאקו בשבוע שעבר, דיברו במכבי ראשון לציון על כך שהבינו לאן הגיעו - ופינטזו על כרטיס לשלב הבא ביורוקאפ. אבל החגיגות היו קצרות ומוקדמות. הערב (שלישי) הובסה סגנית האלופה בביתה 86:67 בידי אנדורה, וכל אפשרות שלה להתברג בין ארבע הראשונות בבית א' נראית כרגע קלושה.

"היה לנו קשה לרדוף אחריהם ולהתרגל לסגנון שהכתיבו", הסביר המאמן המפסיד, גיא גודס. "הם באו לכאן, שיחקו פנימה, קלעו המון שלשות (12 מ-27) והוכיחו מדוע הם מדורגים ראשונים ביורוקאפ במספר הקליעות מחוץ לקשת. החטאנו כמה לייאפים פשוטים בפתיחה, וזה הוציא אותנו מריכוז. היה לנו קאמבק קטן, אבל הפיגור היה משמעותי מדי. הקבוצה הטובה יותר ניצחה, ומגיע לה כל הכבוד".

פרדריק בורדיון ערך הופעת בכורה ביורוקאפ ורשם שבע נקודות ב-28 דקות. "זה היה המשחק הראשון שלי במסגרת אירופית כלשהי. הם מוכנים יותר מאיתנו כרגע, ובכל פעם מחדש מצאו את האיש הפנוי בהתקפה. התאמצנו וניסינו, אבל זה לא הספיק. אנחנו נלמד ונשתפר ממשחק למשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully