וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון דרוקר: "היה ערב קשה. לא שיחקנו את הכדורסל שאנחנו רוצים"

22.10.2019 / 22:21

מאמן הפועל חולון סופר הפסד שני בליגת האלופות, אחרי 101:86 באוסטנד: "היא הוכיחה שהיא יותר קבוצה מאיתנו". על החזרה לקבוצה בה אימן: "הביקור הזה הציף בי זיכרונות נהדרים"

בעונה שעברה איבדה הפועל חולון את הכרטיס לשמינית גמר ליגת האלופות בגלל פיניש גרוע. פתיחה מוחצת של שישה ניצחונות בשמונה משחקים לא הספיקה כדי להציל אותה מהדחה בשלב הראשון, והעונה היא תוכל כנראה רק להתגעגע למה שקרה אשתקד.

הסגולים סופרים כבר הערב (שלישי) הפסד שני בשני משחקים, לאחר שהפסידו 101:86 לפילו אוסטנד. הם הובסו 45:25 בריבאונדים, וקטפו רק 16 כדורים חוזרים מ-30 החטאות של הבלגים. גיא פניני ערך בכורה מחודשת במגרשים אחרי שישה חודשי היעדרות, וקלע שלוש נקודות מהעונשין ב-12 דקות, בעוד ריאן תומפסון הצטיין עם 17 נקודות מול האקסית.

שרון דרוקר עם שחקני הפועל חולון. Basketball Champions League, אתר רשמי
הפסד כואב מול הקבוצה בה אימן. שרון דרוקר/אתר רשמי, Basketball Champions League

"זה ערב קשה עבורנו", הודה מאמן חולון, שרון דרוקר, שבעצמו חזר לראשונה לאוסטנד, 11 שנים לאחר שעזב את הקבוצה המקומית. "בכל רגע נתון, אולי למעט חמש דקות בתחילת הרבע הרביעי, לא שיחקנו את הכדורסל שאנחנו רוצים ומסוגלים לשחק. אוסטנד הוכיחה שהיא יותר קבוצה מאיתנו. בכל הקטגוריות, בעיקר בריבאונד ובאחוזים מהשדה, היא הראתה את העליונות שלה. אנחנו מאוכזבים".

"ישבתי כאן כבר בסיטואציות הרבה יותר שמחות", אמר דרוקר במסיבת העיתונאים מול התקשורת הבלגית. "הגעתי לכאן שוב אחרי 11 שנים, וקיוויתי שיהיה משחק צמוד יותר. תענוג לראות שוב את כולם. חוץ מהמשחק, הזיכרונות שהביקור הזה הציף בי נהדרים. למקום הזה יש פינה חמה בליבי".

מאמן אוסטנד, דאריו גיירגיה: "אני מנסה להסביר בכל יום מחדש שכדי לשחק במסגרת אירופית צריך עקביות. לאורך רוב המשחק שמרנו עליה. אני מרוצה מהתצוגה של כל השחקנים שעלו לפרקט. אנחנו עוד נפסיד במשחקים, אבל לעולם לא ניכנע ונוותר, וזה דבר נהדר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully