וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים מארחת את א.א.ק אתונה: "חיכינו הרבה זמן לחזור לארנה"

22.10.2019 / 17:50

האדומים יפתחו את העונה הביתית בליגת האלופות דווקא מול היריבה היחידה שהכניעה אותם אשתקד באולמם. עודד קטש: "הקבוצות היווניות תמיד מסוכנות". כוכבי המושבה ה"ישראלית" באתונה - קית' לנגפורד, מרכוס סלוטר וקנדריק ריי

מאמן הפועל ירושלים עודד קטש. קובי אליהו
"מוקדם לקבוע אילו קבוצות יהיו למעלה ואילו למטה. א.א.ק נבנתה להיות קבוצה מאוד מסוכנת". קטש/קובי אליהו

הפועל ירושלים תקיים מחר (רביעי, 19:30, 5+) את משחקה הביתי הראשון העונה בליגת האלופות, וזה יקרה דווקא נגד היריבה היחידה שהכניעה אותה אשתקד בארנה: א.א.ק אתונה.

"חיכינו הרבה זמן לחזור לשחק בארנה, מול הקהל שלנו, ואנחנו מקווים שתהיה אווירה מיוחדת", אמר המאמן עודד קטש. "א.א.ק זה שם גדול, וזוכרים את העונה שעברה, אבל ההכנות הן רגילות כמו לכל משחק. אנחנו לא משחקים בצורה עקבית במשך 40 דקות, ואנחנו צריכים להיות עקביים כדי להתמודד עם קבוצה כזאת".

על אף שניצחו במחזור הראשון את פו אורטז 82:102, היוונים סובלים מפתיחת עונה חלשה והפסידו בשלושה מארבעת משחקיהם הראשונים בליגה המקומית.

קית' לנגפורד שחקן א.א.ק אתונה. Action Images, אתר רשמי
לנגפורד חוזר לישראל/אתר רשמי, Action Images

לא.א.ק לא מעט פנים מוכרות עבור חובבי הכדורסל הישראלים: כוכב הקבוצה הוא קית' לנגפורד הוותיק, אקס מכבי תל אביב ומכבי ראשון לציון, שבגיל 36 ממשיך לחרוך רשתות וקלע עד כה 17.7 נקודות בליגה ו-27 במשחק היחיד באירופה; קנדריק ריי, שפתח את העונה שעברה ביד אליהו, עומד על 16.7 נקודות בערב ביוון; אבל הקהל האדום ישמח בעיקר לראות שוב מקרוב את שחקן ירושלים לשעבר, מרכוס סלוטר (34).

קפטן א.א.ק הוא יונאס מאצ'יוליס הליטאי, ובשורותיה בולטים גם הווארד סנט-רוס ודימיטריס קקלמנאקיס. הפורוורד הסרבי סטפן יאנקוביץ' פצוע ולא ישחק בישראל.

"אנחנו עומדים בפני משימה קשה מאוד", אמר המאמן אליאס פפאתיאודורו. "ירושלים ידועה בזכות החיבור הקבוצתי שלה, והיא שמרה על המשכיות מהעונה שעברה. לא היה לנו הרבה זמן להתכונן אחרי ההפסד לפריסטרי, אבל עשינו את המיטב".

קטש: "מוקדם לקבוע אילו קבוצות יהיו למעלה ואילו למטה. א.א.ק נבנתה להיות קבוצה מאוד מסוכנת. הקבוצות היווניות קשוחות בדרך כלל. אני מכיר את המאמן שלה, הפסדתי לו בגמר העתודה לפני שנתיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully