וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוקר: אסי משה זכה בצמיד אליפות עולם רביעי וב-97,465 יורו

סטס "סטסיה42" טישקביץ' בשיתוף האקדמיה הישראלית לפוקר

22.10.2019 / 8:17

מקצוען הפוקר הישראלי ניצח בטורניר מעורב של טקסס הולדם ופוט-לימיט אומהה והפך לישראלי השני בהסטוריה שזוכה בארבעה צמידי אליפות עולם יחד עם אגדת הפוקר אלי אלעזרא

אסי משה, פוקר. Kenta Poker Group,
אסי משה במרכז/Kenta Poker Group

מקצוען הפוקר הישראלי אסי משה (36) עשה היום בבוקר (שלישי) הסטוריה עם זכייתו בצמיד אליפות עולם רביעי בקריירת הפוקר שלו, וב-97,465 יורו.

משה ניצח 278 שחקנים בטורניר צמיד #9 1,650 יורו מיקס (טקסס הולדם ופוט לימיט אומהה) במסגרת סבב אליפות הפוקר העולמי באירופה, בדרך לצמיד אליפות נוסף שעוזר לו לבצר את מקומו כרביעי ברשימת מרוויחי כל הזמנים הישראלים עם מעל ל-2.5 מיליון דולר בזכיות מטורנירים חיים, ומשווה את מספר צמידי האליפות שלו לזה של אגדת הפוקר הישראלית אלי אלעזרא.

רשימת 10 המרוויחים הישראלים הגדולים בכל הזמנים באדיבות האתר HendonMob. אתר רשמי
רשימת 10 המרוויחים הישראלים הגדולים בכל הזמנים/אתר רשמי
רשימת הצמידים הישראלים בכל הזמנים באדיבות האתר HendonMob. אתר רשמי
רשימת הצמידים הישראלים בכל הזמנים/אתר רשמי

צמידי אליפות עולם בפוקר נחשבים לפסגת הקריירה של השחקנים המקצוענים, בדומה לטבעות אליפות של ליגת ה-NBA, ונחשבים למושא חלומתיהם של טובי השחקנים בעולם. הצמידים מחולקים במסגרת סבב אליפות העולם בפוקר (WSOP - World Series of Poker), שנערכים פעם בשנה בלאס-ווגאס שבארה"ב, ופעם בשנה במהדורה אירופאית (WSOPE) בקינג'ס קזינו ברוזבדוב שבצ'כיה.

אסי משה צמיד פוקר. Kenta Poker Group,
אסי משה והצמיד הרביעי/Kenta Poker Group

אסי משה, נשוי לערגה ואב למיקה, הוא יוצא יחידה טכנולוגית עילית של צה"ל ובעברו איש היי-טק מצליח לפני שהחליט לשחק פוקר במשרה מלאה. צמיד אליפות העולם הראשון שלו הגיע בשנת 2014 והיה שווה 582,321 דולר. מאז זכה בצמיד השני ב-2018 (95,136 דולר) ובצמיד השלישי באליפות העולם האחרונה שהתקיימה ב-2019 (253,933 דולר).

  • עוד באותו נושא:
  • פוקר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully