וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קריאות בוז לגיא חיימוב, מרקו בלבול: "הקהל צריך לתמוך בשחקנים שלו"

21.10.2019 / 22:21

אוהדי מכבי חיפה כעסו על שער השוויון, המאמן: "כל אחד יכול לטעות". על המשחק: "קיבלנו שער משום מקום, זה מאכזב". שרי: "הביאו אותי כדי להוביל". אבוקסיס: "שיחקנו לפי הכלים שלנו"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

מכבי חיפה פספסה הערב (שני) הזדמנות להישאר במרחק נקודה מהפועל באר שבע ומכבי תל אביב, כשאיבדה את המאזן הביתי המושלם וסיימה ב-1:1 מול בני יהודה. צ'ארון שרי פרץ את ההגנה המעובה עם שער בכורה בדקה ה-69, אבל בעיטה אחת למסגרת, של מתיאה ליואיץ' בדקה ה-83, הספיקה כדי להכניע את גיא חיימוב שהגיב באיחור. השוער ספג בוז מהקהל שלו לאחר השער בכל נגיעה בכדור.

גיא חיימוב, נטע לביא, שחקני מכבי חיפה אחרי ה-1:1 מול בני יהודה. יוסי ציפקיס
האשם העיקרי מבחינת האוהדים. גיא חיימוב/יוסי ציפקיס

מרקו בלבול התייחס לגיא חיימוב ואמר: "כל שחקן יכול לטעות, זה חלק מהמשחק וצריך לדעת להתמודד עם לחצים. הקהל צריך לתמוך בשחקנים שלו".

על המשחק אמר מאמן מכבי חיפה: "לא היינו חדים בפעולה האחרונה, לא היינו טובים מספיק מול אחת ההגנות הטובות בליגה. היה קשה מול הצפיפות, לא פשוט לשחק מול מערך כזה שכמעט אין לך שטחים. הצלחנו להבקיע, יצרנו מצבים, אבל היינו צריכים לשמור על השער הזה בכל מחיר. ספגנו שער משום מקום, הם לא הגיעו למצבים בכלל. היינו צריכים לשמור על ה-0:1 עם הקהל שלנו, זו תוצאה מאכזבת מבחינתנו. הלכנו אחורה ושילמנו על זה ביוקר. אין לי טענות לשחקנים, הם ניסו ורצו לכבוש עוד שערים".

הכובש צ'ארון שרי: "תמיד נחמד להבקיע, אבל אני מעט מאוכזב בגלל התוצאה. בכל המשחקים הקודמים שיחקנו במערך כמו זה שפתחנו, והיינו טובים מאוד. היינו צריכים לנצח גם את המשחק הזה, היו לנו הרבה מצבים ולכן זה מאכזב מאוד. יש כאן קבוצה מצוינת, הרבה שחקנים צעירים ומוכשרים. אנחנו מכוונים למעלה, אבל נסתכל על זה משחק אחרי משחק. הביאו אותי כדי להוביל, כי מאמינים בי. גם אני מאמין. נצטרך את כולם כדי להיות במאבק האליפות".

עוד בוואלה!

ליגת העל: מכבי חיפה סיימה ב-1:1 ביתי מול בני יהודה

לכתבה המלאה
יוסי אבוקסיס מאמן בני יהודה מול מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
מרוצה מהקשר החדש שלו. יוסי אבוקסיס/יוסי ציפקיס

יוסי אבוקסיס, מאמן בני יהודה: "פתחנו את המשחק בצורה יוצאת מן הכלל, פשוט לא היינו טובים במסירה האחרונה. אם היינו משחקים פתוח מהרגע הראשון, לא היינו מגיעים למצב שאפשר להשוות לקראת הסוף. כמו שהיה 1:1, יכול היה גם להיות 0:2 להם. כולם רוצים שנשחק התקפה, אבל אנחנו צריכים לשחק לפי הכלים שלנו. מול מכבי חיפה בחוץ, מול קבוצה עם כל כך הרבה כלים, אני משחק כמו שאני צריך".

על מתיאה ליואיץ' אמר: "הוא הגיע אלינו באיחור, לא עשה הכנה ולוקח זמן להתאקלם. אני מקווה שהוא ישחק כמו היום, כי הוא עשה הרבה דברים יפים עם מסירות טובות ושער אדיר".

מוחמד גדיר, שספג בוז מהקהל המקומי, אמר בסיום: "לא יודע מה אוהדי מכבי חיפה רצו ממני, אני כבר הרבה זמן לא שם. יש בבני יהודה הרבה שחקנים מחויבים, כולם רצים ונותנים 100 אחוז. זה מה שמאפיין את הקבוצה הזו. אנחנו מכוונים כמה שיותר גבוה. אני נהנה בבני יהודה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully