וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 11 שנים: שרון דרוקר חוזר לאוסטנד עם הפועל חולון

21.10.2019 / 20:02

הסגולים יקיימו את משחק החוץ הראשון שלהם בליגת האלופות, ומאמנם יעמוד לראשונה מול האקסית שעימה זכה באליפות ובגביע בבלגיה. הופעת בכורה לגיא פניני

שרון דרוקר מאמן הפועל חולון. ברני ארדוב
זכה עם אוסטנד באליפות ב-2007. שרון דרוקר/ברני ארדוב

הפועל חולון מחפשת ניצחון ראשון העונה בליגת האלופות, אחרי ההפסד הביתי הדרמטי בשבוע שעבר לטורק טלקום אנקרה, והמאמן שרון דרוקר יקווה למצוא אותו מחר (שלישי, 19:30) מול יריבה שהוא מכיר היטב: פילו אוסטנד, אותה הצעיד לזכייה באליפות בלגיה ב-2007 ובגביע בלגיה ב-2008.

זה יהיה המפגש הראשון של דרוקר עם האקסית מאז עזב אותה. אוסטנד, אלופת בלגיה בשמונה השנים האחרונות, הודחה בדומה לחולון בשלוש העונות החולפות בשלב הראשון של הצ'מפיונס ליג. היא פתחה את הקמפיין הנוכחי בהפסד בשטרסבורג 77:64.

אלא שעם כל הכבוד ליריבה, החדשות המרגשות מבחינתם של אוהדי חולון יגיעו מכיוונו של מספר 10, גיא פניני, שחוזר למגרשים אחרי היעדרות בת חצי שנה. הפורוורד, שנפגע בצורה חמורה בשריר הירך האחורי באימון הקבוצה באפריל האחרון, צפוי לקבל דקות ראשונות במשחק. ריצ'רד האוול ינחת בישראל ביום רביעי ויצטרף לסגולים.

"מעבר לחשיבות המקצועית, יש להצטרפות של גיא משקל מנטלי", אמר דרוקר. "הניסיון והפרמטרים שהוא יביא היו חסרים לנו. אנחנו מגיעים להילחם, נצטרך להיות מרוכזים ונחושים לאורך כל המשחק ולשחק אחראי ונכון".

אוהדי חולון, שנשארו בישראל, יוכלו ליהנות מהקרנה מיוחדת של שידור המשחק בבר-לאונג' ה"ברוני", אחד מנותני החסות של המועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully