וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בירם כיאל: "אני עובד קשה, כרגע המטרה העיקרית היא לחזור לכושר מלא"

20.10.2019 / 8:27

לאחר שנעדר ממשחקי נבחרת ישראל בשל פציעה, הקשר שב לשחק כשעלה כמחליף ל-12 דקות ב-0:3 של צ'רלטון על דרבי קאונטי: "אזור הפציעה עוד רגיש, אבל אני מאמין שיהיה בסדר"

בירם כיאל שחקן צ'רלטון. אתר צ'רלטון, אתר רשמי
חוזר לעניינים. כיאל/אתר רשמי, אתר צ'רלטון

אם מאמן נבחרת ישראל, אנדי הרצוג, מנסה לחפש סיבות לאופטימיות לקראת המשחקים הקרובים, הוא קיבל כמה כאלו אמש (שבת) כשהן תומר חמד והן בירם כיאל, שני הנציגים שלנו בצ'רלטון מהצ'מפיונשיפ האנגלית, חזרו לשתף פעולה ב-0:3 הגדול על דרבי קאונטי. החלוץ והקשר נכנסו למשחק בדקות ה-75 וה-78 בהתאמה וגילו יכולת טובה.

כיאל כזכור, המחלים מפציעה טורדנית במפשעה ונעדר ממשחקי הנבחרת מול אוסטריה ולטביה, אך חזר לאימונים לפני כשבוע אחרי מנוחה של שבועיים בהוראת רופאו. "צ'רלטון סיפקה חתיכת הצגה", אמר כיאל לוואלה! ספורט. "אישית הרגשתי טוב. אזור הפציעה עוד רגיש, אבל אני מאמין שיהיה בסדר. אני עובד קשה ומקווה לחזור לעצמי במהרה כדי לסייע לצ'רלטון בהמשך. כרגע המטרה העיקרית היא חזרה לכושר מלא. כיף גדול לחזור ולשתף פעולה עם חמד על המגרש. אין לי ספק שעוד נעשה יחד דברים טובים העונה".

אם השניים יהיו כשירים בשבועות הקרובים, הם צפויים לעמוד לרשות מאמן הנבחרת במשחקים הקרובים מול פולין (בית) וצפון מקדוניה (חוץ) ולאחר מכן, גם בפלייאוף ליגת האומות, אם וכאשר נבחרת ישראל תצליח להעפיל.

קבוצתם של השניים, צ'רלטון, פתחה את העונה ללא ציפיות גבוהות כאשר מביחנתה דירוג במרכז הטבלה בסוף העונה, ייחשב להישג סביר. לאחר 12 מחזורים, היא נמצאת במקום השביעי, מרחק שתי נקודות בלבד מהמקום השני המוביל אוטומטית לפרמיירליג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully