וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחליף של מסאי דגו: קובי רפואה מונה למאמן עירוני קרית שמונה

20.10.2019 / 16:00

מאמנה של הפועל תל אביב לשעבר מונה למאמן החדש במקום דגו שפוטר מוקדם יותר. רפואה: "אימנתי כבר במועדון הזה. יש הרבה מה לעשות פה, אבל זה הזמן לעבוד ולא לדבר"

מאמן חדש לעירוני קרית שמונה. מספר שעות אחרי הפיטורים של מסאי דגו, קובי רפואה סיכם על חוזה במועדון עד תום העונה, רגע לפני כניסת החג. רפואה יחל את עבודתו כבר מחר כשיעביר את אימון הקבוצה אחר הצהריים. המאמן אמר לפני זמן קצר: "שמח לחתום במועדון כמו עירוני קרית שמונה, מועדון שכבר אימנתי בו בעבר ומכיר את האנשים הטובים שיש בו. יש הרבה מה לעשות אך זה הזמן לעבוד ולדבר רק במגרש".

קובי רפואה מאמן עירוני קרית שמונה. אתר רשמי
המחליף של דגו. קובי רפואה/אתר רשמי

כאמור, רפואה מחליף את מסאי דגו שפוטר מוקדם יותר הבוקר בעקבות ההפסד אמש (שבת) 2:1 בחוץ להפועל באר שבע, הפסד שהותיר את הקבוצה עמוק בתחתית.

הבעלים איזי שרצקי הבהיר שהוא משאיר את כל ההחלטות הניהוליות בידי המנכ"ל יוסי אדרי, ובסופו של דבר הוחלט לפטר את המאמן מסאי דגו, בשל היכולת החלשה של הקבוצה מתחילת העונה. מהקבוצה נמסר: "לאור הדרך, התוצאות ומאזן הקבוצה מתחילת העונה ועד כה, וכן מצב הקבוצה בטבלת הליגה, החליטו הצדדים, בהחלטה משותפת של המועדון ומאמן הקבוצה מסאי דגו, על סיום עבודתו של המאמן במועדון. מועדון הכדורגל עירוני קרית שמונה מודה למסאי דגו על תקופתו ומאחל לו המון הצלחה בהמשך הדרך".

"אין ספק, לא ככה תכננו לפתוח את העונה", אמר אחד השחקנים. "תיקו או ניצחון על הפועל באר שבע היו משנים את הדברים גם מבחינת הרוח של השחקנים וגם מבחינת הביטחון, אבל שוב הפסדנו והתחושות של כולם במועדון קשות מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully