וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיהנו כל עוד אתם יכולים: הפועל תל אביב לא יכולה לעמוד בציפיות של אוהדיה

20.10.2019 / 7:04

למרות הניצחון הדרמטי, לאדומים אין את הכלים כדי לענות על דרישות האוהדים. השחקנים שרו לדמארי בחדר ההלבשה, בקבוצה מודאגים מהפציעה של בואטנג: "נראה לא טוב"

אוהדי הפועל תל אביב. לירון מולדובן
כן, יהיו עוד רגעי שמחה. אוהדי הפועל תל אביב/לירון מולדובן

באופק: רגעי שמחה מהולים בעצב

1. גם לאחר המהפך הדרמטי והניצחון הראשון העונה של הפועל תל אביב אמש (שבת) 1:2 על הפועל כפר סבא, חיכו למאמן ניסו אביטן 30 מאוהדי הקבוצה מחוץ לבלומפילד. הרוב קיללו, היו גם כמה שתמכו. אם לא המהפך סביר להניח שכמות האוהדים הייתה מגיעה ל-300 לפחות. העיניים הנוצצות של אביטן אחרי השער השני אמרו הכול - זה הרבה מעבר לתקופה ללא ניצחון, זה כל האווירה סביב הפועל תל אביב: מועדון גדול שמנוהל ומתוקצב בקטן ולא באמת יכול לספק לאוהדים מאבקי צמרת וקריאת תיגר על תארים, ומנגד, קהל שלא מוכן לחיות עם זה. אז אביטן התפרק קצת אחרי שער הניצחון, אך בהפועל תל אביב הנוכחית, נראה כי הרגעים האלה יחזרו. כן, יהיו רגעי שמחה כמו אלה שהאוהדים חוו בזמן הפציעות מול הפועל כפר סבא, אך לאורך דרך, לקבוצה הנוכחית אין את הכלים לקרוא תיגר ונראה כי זה לא ישתנה תחת הבעלות הנוכחית, לא משנה מי יאמן אותה.

עומר דמארי שחקן הפועל תל אביב חוגג שער עם ניר לקס. לירון מולדובן
שחקן שצריך בסגל בכל סיטואציה. דמארי חוגג/לירון מולדובן

הגיבור הגדול עומר דמארי

2. ניסו אביטן אמר בסיום על עומר דמארי כי "לא משנה כמה ינסו להציג את זה, יש ביני לבין עומר מערכת יחסים מצויינת ושנינו כאן בשביל המועדון. נעשה את הכי טוב שאנחנו יכולים ביחד", אך כשאביטן ראה איך דמארי מתפקד תחת הלחץ, הוא הבין כמה הוא היה יכול להשתמש בו במשחקים האחרונים, אפילו כמחליף. נכון, דמארי עבר פציעה ושיקום ארוך והוא צריך את הזמן שלו, אך במועדון כל כך לחוץ, עם כל כך הרבה שחקנים חסרי ניסיון, דמארי הוא שחקן שאביטן צריך בסגל בכל סיטואציה.

ודמארי באמת היה הגיבור הגדול. האהבה מהקהל היא דבר שבשגרה עבורו, אך בחדר ההלבשה הוא זכה להרבה מאוד אהבה ושירה מהשחקנים, אפשר אפילו לומר שסוף סוף חזר לחייך מכדורגל. על אף הדברים של אביטן, דמארי לא קיבל את זה שהוא מחוץ לסגל, הוא חש לאורך תקופה כי הוא יכול לעזור ורצה לשחק. אפשר לומר שכל עוד החלוץ כשיר, המאמן כבר לא ירשה לעצמו להוציא אותו מהסגל, ואולי גם לא מההרכב.

ניסו אביטן מאמן הפועל תל אביב. לירון מולדובן
כועס על קמארה. אביטן/לירון מולדובן

חומרת הפציעה של בואטנג תתברר בימים הקרובים

3. בהפועל תל אביב היו מודאגים מאוד בסיום מהפגיעה בברך של עמנואל בואטנג, ומעריכים כי נפגע במיניסקוס וכי מדובר בפציעה לא קלה. "זה נראה לא טוב, אנחנו מקווים לעשות בירור ביום יומיים הקרובים ונדע לקראת מה אנחנו הולכים", אמר המאמן.

על הדחתו של דמבה קמארה מהסגל אמר אביטן: "הוא איחר. הוא היה צריך להגיע לאימון המסכם ביום שישי ולהתאמן והוא לא הגיע. אנחנו כועסים עליו, כועסים מאוד".

אביטן סיכם את הניצחון הגדול: "השתחרר לחץ, תסכול, כאב, גם הניצחון הזה הושג בצורה דרמטית. אני אדם מאוד אמוציונלי וקל לראות מה אני עובר ומה אני מרגיש. שיחקנו פחות טוב, אבל הצלחנו להשיג שני שערים דרמטיים. זאת הייתה תקופה קשה ללא ניצחון, מתסכלת ומאתגרת שמלמדת ומחזקת אותך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully