וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "מרוצה מהמשחק ההגנתי", איתי שגב: "ירושלים הכי טובה בארץ"

19.10.2019 / 23:45

מאמן האדומים מרוצה מהניצחון המשכנע על נהריה וכבר עם הפנים לאירופה: "לא תספיק לנו מחצית אחת כדי לנצח". דני פרנקו: "יש לנו דרך ארוכה ללכת, סומך על השחקנים"

קהל הפועל ירושלים. דב הליקמן
עד כה רואים רק ניצחונות. אוהדי הפועל ירושלים/דב הליקמן

הפועל ירושלים פתחה הערב (שבת) את העונה הביתית בארנה בסטייל, כשהביסה את עירוני נהריה 55:85 ושמרה על מאזן מושלם בכל המסגרות. מדובר בניצחון הגדול ביותר של האדומים באולמם זה 11 חודשים, מאז רמסו את אותה נהריה ב-39 הפרש אשתקד.

השבוע הקרוב יהיה מעט מסובך יותר מבחינתם של עודד קטש ושחקניו: ביום רביעי הם יארחו בליגת האלופות את א.א.ק אתונה, הקבוצה האירופית היחידה שגברה עליהם בירושלים בעונה שעברה, וביום ראשון הבא יתארחו אצל מכבי תל אביב בליגת העל.

"אני מרוצה מהמשחק ההגנתי שלנו, למרות שנהריה גם סבלה מיום קליעה פחות טוב", אמר קטש. "מצפה לנו שבוע מאוד מאתגר, ולא תספיק לנו מחצית אחת כדי לנצח. לא הייתי ממהר לקבוע מי הקבוצות המובילות בבית. עדיין מוקדם. ג'ייקובן בראון בא הרבה יותר מוכן מבחינה גופנית, וכדורסל הוא יודע גם כך. העובדה שהוא נשאר כאן לעונה שנייה עוזרת לו".

ג'יימס פלדין שחקן הפועל ירושלים. דב הליקמן
ירושלים ניצחה בקלות על אף משחק לא טוב שלו. ג'יימס פלדין/דב הליקמן

בראון, שהספיק לתרום 11 נקודות ו-9 אסיסטים ב-20 דקות, סיכם: "התחלנו פחות טוב, אבל נכנסנו למשחק כקבוצה. אנחנו צריכים לשמור על עקביות, ולשחק האחד בשביל השני".

מי שפתח את העונה פחות טוב ברמה האישית הוא ג'יימס פלדין. אחרי תצוגת נפל של 1 מ-14 מהשדה, הוא נתקע הערב על 2 מ-11. "לא היינו כאן הרבה זמן, וכיף לחזור ולנצח. לקהל היה חלק גדול בניצחון הזה. החטאתי זריקות רבות, והאוהדים המשיכו לעודד ולתמוך. א.א.ק באה לכאן בשנה שעברה וניצחה אותנו, ואנחנו חייבים לבוא מוכנים. אם אנחנו רוצים להיות במקום הראשון, עלינו להתחיל ביום רביעי".

מאמן נהריה, דני פרנקו: "זה יום לא נעים. אנחנו לא אותה קבוצה שהיינו בהכנה לעונה. אנחנו צריכים לעזור לשחקנים למצוא את הדרך להיכנס יותר טוב למשחק, בעיקר מבחינה התקפית. יש לנו דרך ארוכה ללכת, ואני סומך על השחקנים שיש לנו. נוציא את עצמנו מזה. אין לנו הרבה זמן, ואולי טוב שיש לנו משחק גם ביום רביעי, בגביע נגד נתניה. אנחנו צריכים לתפוס את עצמנו. לא יעזור לנו לשבת ולהתבכיין".

סנטר נהריה, איתי שגב: "ירושלים היא כנראה הקבוצה הכי טובה בארץ כרגע. זה מקום לא פשוט לשחק בו, וזה נגמר בצורה לא נעימה. אנחנו מרגישים שאנחנו משחקים נכון וטוב בהתקפה, ועושים מהלכים נכונים, אבל קשה לנצח עם 1 מ-15 לשלוש. ראינו את זה גם במשחקים הקודמים. זה עניין של ביטחון ואמונה עצמית, ונעבוד על זה".

השתתף בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully