וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רעננה - הפועל חיפה: התלבטות בין מהראן לאלה לעדן בן בסט

20.10.2019 / 14:20

חיים סילבס ושחקניו יתארחו ברעננה (שני, 18:00, 5LIVE) כשגילי ורמוט בספק גדול למשחק ולא צפוי לעלות בהרכב. קורצקי: "הפועל חיפה איכותית - אבל אנחנו חייבים את הנקודות"

מחזור 7הסתיים21/10/2019
הפועל רעננה
    0
      הפועל חיפה
      צילום וידאו: יותם רונן, עריכת וידאו: מתן חדד

      בווידאו: מסיבת העיתונאים של מיטש גולדהאר ומכבי תל אביב

      הפועל רעננה

      אחרי פתיחת עונה מגומגמת בהפועל רעננה רוצים לייצר בעיקר יציבות. בקבוצה מבינים שניצחון על הפועל חיפה חשוב מאוד כדי להתבסס במרכז הטבלה ומעלה ולא להיגרר למאבקי תחתית.

      מאמן הקבוצה מנחם קורצקי אמר לקראת המשחק: "היו לנו שבועיים להתכונן כמו שצריך למשחק מול הפועל חיפה. לעבוד, לעשות השלמות ולתקן דברים שאנחנו לוקים בהם מתחילת השנה, בעיקר בנושא של ספיגת השערים. אני מקווה מאוד שכבר מהמשחק הקרוב יראו את זה ונצליח לשמור על רשת נקייה". על היריבה אמר קורצקי: "מבחינתנו, הפועל חיפה היא קבוצה מאוד איכותית, אבל אנחנו חייבים את הנקודות וחייבים לנצח בבית, נבוא במחשבה לנצח את המשחק ואני מאוד מאמין בצוות, בשחקנים ובמועדון הזה שנצליח באמת להביא את הנקודות".

      עמית כהן: "לאחר המשחק מול הפועל תל אביב היינו ברגשות מעורבים. מצד אחד מאוד רצינו לנצח ובאנו במטרה לנצח את המשחק אז התיקו מאכזב, אבל מצד שני איך שהמשחק התפתח, אפשר לקחת הרבה דברים חיוביים ממנו, בעיקר מהבחינה המנטלית והעובדה שלא נשברנו, הראינו הרבה אופי ובסוף גם חזרנו מפיגור. אני חושב שאם ניקח את הדברים הטובים מהפועל תל אביב למשחק הקרוב ונימנע מהדברים הפחות טובים אנחנו גם ננצח".

      מאמן הפועל רעננה, מנחם קורצקי. יוסי ציפקיס
      "אנחנו חייבים את הנקודות". מנחם קורצקי/יוסי ציפקיס

      הפועל חיפה

      הפועל חיפה סובלת מפתיחת עונה לא יציבה, כשלצד ניצחון החוץ המרשים על בית"ר ירושלים בטדי, הובסה הקבוצה בביתה 3:0 להפועל חיפה במחזור הקודם, ועדיין לא הצליחה לנצח במגרשה הביתי. בחוץ לעומת זאת, נהנים האדומים ממאזן נטול הפסדים ולקחו 7 נקודות מתוך 9 אפשריות, מה שיכול להשרות מעט ביטחון על שחקניו של חיים סילבס לקראת המפגש מחר מול רעננה.

      במסיבת עיתונאים לקראת המשחק אמר הבעלים יואב כץ: "יש להפועל חיפה פוטנציאל להיות בפלייאוף העליון, אבל יש לדבר ויש לעשות, יש עוד הרבה משחקים. זה לא קל, אבל צריך לגרום לזה לקרות". הבעלים דיבר גם על התפוקה של הזרים עד כה: "זה מוקדם לדעת אם פגענו בזרים, חלק מהזרים הצטרפו רק לאחרונה. אני מקווה מאוד שכן. אצל זרים המדד להצלחה זה החיבור עם המקומיים".

      מאמן הקבוצה חיים סילבס: "היה לנו מספיק זמן להתבשל בתוך עצמנו ולעבוד על הליקויים מהמשחק האחרון. קיבלנו גם באז עם הגעתו של יואב (יואב כץ שב היום לארץ) ועבדנו על הפן המנטאלי. כשבעלים מגיע לארץ מחו"ל זה מכניס אוטומטית את כולם לדריכות".

      גיא משפתי סובל מדלקת בברך ולא יהיה בסגל. גילי ורמוט בספק גדול למשחק גם הוא ובכל מקרה לא יפתח. בצוות המקצועי עוד לא החליטו סופית לגבי זהות החלוץ שיפתח בחוד, כשההתלבטות היא בין מהראן לאלה לעדן בן בסט.

      מהראן לאלה שחקן הפועל חיפה מול מיגל ויטור שחקן הפועל באר שבע. אדריאן הרבשטיין
      יפתח בהרכב? מהראן לאלה/אדריאן הרבשטיין

      טריוויה

      * המאזן בין הקבוצות בליגת העל: 5:9 להפועל חיפה בניצחונות ועוד חמש תוצאות תיקו.

      * אם הפועל רעננה תנצח, זו תהיה הפעם הראשונה שהיא גוברת על הפועל חיפה פעמיים ברציפות במסגרת של ליגה, אחרי ה-0:2 בחוץ בפלייאוף התחתון בעונה שעברה.

      * הפועל רעננה השיגה את כל חמש הנקודות שלה בבית, בעוד הפועל חיפה השיגה שבע משמונה הנקודות שלה בחוץ.

      * רעננה ספגה בכל מחזור, היא היחידה שחטפה שתי רביעיות ומציגה עד כה את ההגנה הגרועה בליגה עם 13 שערי חובה.

      * עדן בן בסט סוגר שנה ללא שערים. הפעם האחרונה שמצא את הרשת הייתה מול רעננה, ב-0:2 של הפועל באר שבע ב-20 באוקטובר 2018. האם יכבוש אחרי 366 ימים?

      הרכבי הקבוצות

      שופט: נאאל עודה
      אצטדיון: שלמה ביטוח (פתח תקוה)
      קהל: 1200

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        3
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully