וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי על פלומן: "פרדי לא עובר סדרת חינוך, הוא חשוב לנו"

17.10.2019 / 13:06

בית"ר ירושלים ערכה מסיבת עיתונאים לקראת נס ציונה (שבת, 20:30). המאמן על היריבה הצנועה: "תקציבים לא משחקים כדורגל"

צילום וידאו: יותם רונן, עריכת וידאו: מתן חדד

אחרי ניצחון מרשים על מכבי נתניה ופגרת נבחרות שהגיעה בעקבותיו, בית"ר ירושלים תתארח בשבת (20:30) אצל סקציה נס ציונה למשחק במסגרת המחזור ה-7 בליגת העל. הקבוצה מהבירה פייבוריטית ברורה מול נועלת הטבלה, שעדיין לא ניצחה העונה ומתייצבת להתמודדות עם הפרש שערים 11:2.

המאמן רוני לוי אמר: "המטרה שלנו היא לייצר המשכיות ועקביות וחשוב לנו לעשות את זה ביום שבת. תקציבים לא משחקים כדורגל, מי שטוב יותר מנצח. אני מקווה שנשחק כדורגל טוב וקבוצתי, כמו במשחק נגד מכבי נתניה. אני לא משוכנע שנס ציונה תבוא לסגור ואני חושב שאם ניתן לה לשלוט במשחק, היא תעשה את זה. גם אם הם יתגוננו ויצאו להתקפות מעבר, נהיה צריכים להיות מוכנים לזה. אנחנו צריכים לדעת להגיב לכל תרחיש".

על אנז' פרדי פלומן ואנטואן קונטה אמר לוי: "אף אחד לא עובר סדרת חינוך. פרדי הגיע עם הרבה מוטיבציה, רצון והשקעה. לפעמים הולך פחות טוב, אבל הוא שחקן חשוב וחיובי מאוד. משחק מי שטוב. קונטה שחקן מאוד חשוב ומאוד רציני ואני סומך עליו שיידע לשלוט בעצמו ולהתנהג כמו שצריך".

המגן מקס גרצ'קין אמר: "יש קבוצה טובה, אנשים טובים ואווירה טובה, ככה שהרגשתי בית"רי מהרגע הראשון שעברתי. אנחנו נהנים כל יום מכדורגל. אנחנו עובדים טוב באימונים כדי ליצור בסיס של שיטת משחק ואני מאמין שעם הזמן זה יבוא לידי ביטוי בתוצאות. נס ציונה? בית"ר היא מועדון גדול וכשחקן שהיה בצד השני, אני יכול להגיד שלמשחקים נגד הגדולות אתה בא באובר מוטיבציה. כל משחק נגדנו הוא מלחמת עולם ואנחנו מתייחסים לכל היריבות באופן זהה".

מאמן בית"ר ירושלים רוני לוי. שלומי גבאי
"צריכים להיות מוכנים לכל תרחיש". רוני לוי/שלומי גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully