וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עופרי ארד האריך את חוזהו במכבי חיפה עד 2024: "הדם שלי ירוק"

17.10.2019 / 16:02

הבלם בן ה-21 חתם על חוזה חדש ל-5 שנים. בלבול: "אי אפשר לדעת אם הפגרה הגיעה לנו בזמן, נקווה לשמור על המומנטום"

צילום וידאו: קובי אליהו, עריכת וידאו: מתן חדד

הבלם עופרי ארד חתם היום על חוזה חדש לחמש שנים במכבי חיפה. הבלם בן ה-21 אמר: "בשמחה והתרגשות עצומה אני ממשיך את הדרך בבית השני שלי מגיל 8, אז גיליתי שהדם שלי ירוק. מכבי חיפה, מועדון ענק שהוא משפחה. חלום שהחל בילדים, דרך הנוער ועד ולבוגרים. מאמין שביחד נצליח להגיע להשגת המטרות המשותפות. גאה להיות חלק מהמועדון ומודה לו על האמון בי. מודה לכל האנשים המדהימים שמלווים אותי, למשפחה היקרה שלי, לאבי נמני, ולכם הקהל הכי מדהים בעולם, הלב שלי ירוק"

מאמן הקבוצה, מרקו בלבול, התייחס לחתימה ואמר: "עופרי שחקן צעיר ומוכשר שמהווה חלק מהבסיס שאנו בונים פה לשנים הבאות. אני מאחל לו הצלחה רבה". מנכ"ל המועדון, אסף בן דב, הוסיף: "עופרי הוא שחקן בית צעיר ומבטיח נוסף שאנחנו מחתימים לתקופה ארוכה מתוך מחשבה ארוכת טווח לעתיד המועדון, והרחבת בסיס השחקנים לעונות הבאות".

עופרי ארד, מכבי חיפה. אתר רשמי מכבי חיפה, אתר רשמי
"מודה על האמון". עופרי ארד/אתר רשמי, אתר רשמי מכבי חיפה

בתוך כך, מכבי חיפה ממשיכה בהכנות למשחק מול בני יהודה ביום שני. מאמן הירוקים מרקו בלבול הגיע למסיבת העיתונאים לקראת המשחק ואמר: "יצאנו לפגרה אחרי שני ניצחונות, חזרנו להתאמן ולהתכונן למשחק החשוב מול בני יהודה. אי אפשר לדעת אם הפגרה בזמן או לא, אבל המשכנו לעבוד קשה. אנחנו רוצים להמשיך במומונטום ואת התוצאות הטובות שעשינו".

בלבול נשאל על מצב הפצועים ואמר: "טרנט סיינסברי לא ב-100%, רמי גרשון גם בשיקום ועדיין לא ברור מתי יחזור. כל השאר כשירים. לסלליך ייקח עוד חודש, הוא יעשה את משחק האימון הראשון שלו, יטוס לבולוניה לבדיקות ואני מאמין שבנובמבר הוא יחזור. לא קל כשמשחקים נגדך עם מערכים הגנתיים וסגורים, זה קשה בכל רמה וקשה לפרוץ את זה. במחצית הראשונה נגד נס ציונה התקשינו, אז דיברנו על זה במחצית והשחקנים יישמו את זה במחצית השנייה. אחרי השער של רוקאביציה, השתחררנו ויכולנו לכבוש גם את השני והשלישי".

על היריבה בשני אמר המאמן: "בני יהודה, מעבר לסגנון והמערך, יש לה גם שחקנים איכותיים. היא קבוצה חזקה שעושה בעיות לקבוצות. אנחנו צריכים לשחק את סגנון המשחק הרגיל שלנו, לפרוץ מהאגפים. עשינו את זה גם נס ציונה וגם נגד נתניה בצורה טובה. זה לא יהיה קל, נצטרך להיות מרוכזים במשך 90 דקות". על החתימה של ארד אמר המאמן: "אנחנו שמחים שארד חתם, אנחנו מדברים על התשתית והעתיד והוא חלק מהעתיד של מכבי חיפה. לעוואד יש חוזה לעוד שנתיים".

לסיכום בלבול החמיא לקהל של מכבי חיפה ודיבר על השחקנים שהצטרפו בקיץ: "הקהל הוא הנכס הגדול ביותר של המועדון ואנחנו שמחים שכולם יתמכו בנו, זה מבורך וטוב. יש לנו סגל רחב, טוב ותחרותי, כל אחד יקבל את ההזדמנות ויצטרך להוכיח את עצמו. פוקס הגיע מאוחר, לא בכושר ולא עשה איתנו את ההכנה. אמרתי לאורך כל הדרך שמכבי חיפה תשחק לפחות בשתי שיטות. השיטה והסגנון שנשחק במשחק הקרוב זה משהו שאבחר לפני המשחק ולא אשתף את התקשורת בכך".

עוד בוואלה!

מכבי חיפה: סיינסברי בספק גדול לבני יהודה, הקאמבק של סלליך מתקרב

לכתבה המלאה
מרקו בלבול מאמן מכבי חיפה. שלומי גבאי
מתכונן למשחק קשה מאוד מול בני יהודה/שלומי גבאי

ארגון אוהדי מכבי חיפה, "הקופים הירוקים" הגיע להסכמות עם הנהלת המועדון ושני הצדדים הודיעו על פתיחת דף חדש וחזרה של האוהדים לעודד את הקבוצה. כזכור, הארגון מחה בשנה האחרונה נגד ההנהלה והדברים הסלימו כשכמה אוהדים הגיעו לחצר ביתו של המנכ"ל, אסף בן דב. אתמול הצדדים הגיעו לסיכום, במסגרתו יחזרו אותם אוהדים ליציע הצפוני התחתון וכן יורשה להם לרכוש מנויי חוץ, כאשר מנגד הם יפסיקו עם האלימות והמחאות ולא ישתמשו באמצעי פירוטכניקה.

כבר במשחק הקרוב נגד בני יהודה יחזרו חברי הארגון ליציע והתכנון הוא להציג מופע עידוד מרשים במיוחד כדי להצהיר על חזרת הארגון לעניינים. המנכ"ל בן דב אמר לאתר הרשמי של המועדון "אוהדים הם הדבר החשוב שיש לכל מועדון כדורגל. בכל העת עמד לנגד עיני דבר אחד, הצלחתה של מכבי, מבחינתי זה הדבר החשוב ביותר ולאוהדים יש חלק חשוב בכך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully