וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסו אביטן: "סיכוי טוב שעומר דמארי יקבל דקות בשבת". אינברום נקנס

17.10.2019 / 13:25

המאמן בונה על החלוץ המסופסל לקראת המפגש עם הפועל כפר סבא. אינברום מתוסכל אחרי שנקנס ב-8,000 שקל: "לשחקן אחר זה לא היה קורה"

אינסטגרם

בווידאו: סרטון התמיכה של שוערי ישראל בחביב אוחיון

אור אינברום עמד הבוקר (חמישי) לוועדת משמעת בהפועל תל אביב ונקנס ב-8,000 שקל לאחר שבילה עד שעה מאוחרת לפני יום בו התקיים אימון. אינברום חזר וטען כי עזב בשעה סבירה יחסית וכי היה מדובר ביום חופש שלאחריו התקיים אימון ערב, אך במועדון הבהירו כי מדובר בעבירת משמעת וכי הוא יזכה לקנס המקסימלי.

אינברום היה מאוד מתוסכל אתמול, בגלל שהוא הוזמן לוועדת משמעת למרות שבשיחה עם ראשי המועדון נאמר לו שהכל בסדר ושההסבר שלו התקבל. במועדון הסבירו: "עשינו חושבים והבנו שזה לא בסדר, במיוחד כשמדובר בשחקן שיש לו סעיפים ברורים בחוזה בנוגע להתנהלות תקינה".

הפועל תל אביב לא מתכוונת לשחרר את אינברום, אבל במועדון יעקבו אחרי ההתנהלות שלו עד חודש ינואר - אז יתקבלו החלטות. המאמן ניסו אביטן מאמין בשחקן ומנסה להכניס אותו לעניינים מתחילת העונה, אך עד עתה לא קיבל ממנו תוצרת. בסביבתו של אינברום אמרו הבוקר: "הוא משלם על התדמית שלו, אף שחקן אחר לא היה עומד לוועדת משמעת במצב כזה".

שחקן הפועל תל אביב, אור אינברום. ברני ארדוב
"משלם על התדמית שלו". אינברום/ברני ארדוב

בשעות הצהריים ערכה הפועל תל אביב מסיבת עיתונאים לקראת המשחק נגד הפועל כפר סבא בשבת. ניסו אביטן אמר: "אני לא מקל ראש באף יריבה, אנחנו נותנים להם את מלוא הכבוד. בבלומפילד יחד עם התמיכה מהקהל רוב הזמן רוצים לראות את הקבוצה עושה את הדברים נכון. אין פה פייבוריטית ברורה, אבל אנחנו כן צריכים לנצח".

על המשחק נגד רעננה: "אנחנו מכירים בעובדה שבסוף המשחק נראינו לא טוב, שמרנו לא טוב. טעויות זו מילה קטנה לעומת מה שקרה בדקות האחרונות. זה היה מאכזב מאוד. השחקנים מרגישים את הלחץ, ומרוב שרוצים זה לא יוצא. השחקנים פשוט קפאו בסיום, אבל אנחנו מטפלים בזה ורוצים לעשות צעד קדימה מבחינה מקצועית ומנטלית".

על אור אינברום: "וועדת המשמעת אומרת שראינו את הדבר הזה בחומרה. מצופה ממנו לשחק אחרת, אור נענש בהיבט הכספי בעונש המקסימלי, הוא ירצה עונש חינוכי בנוסף לזה ונמשיך מכאן קדימה".

על עומר דמארי: "בסבירות גבוהה הוא יהיה בסגל, הוא משקיע, מאוד מחויב למועדון, ויש סיכוי טוב שהוא יקבל דקות. מבחינת הכשירות הוא בסדר כבר הרבה זמן, אבל מבחינת כושר הוא הולך ומשתפר. נקווה שהוא יביא תוצרת למגרש. לא היתה שום בעיה עם עומר, זה לא שהוא התנהג לא בסדר, הוא פשוט עבר פציעה קשה ולפעמים שחקן כזה זקוק לזמן שלו. הוא עושה צעדים בכיוון הנכון, ורוצה לחזור להיות השחקן שכולנו מצפים לראות".

(עדכון ראשון: 09:55)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully