וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכס המילטון: "אף אחד לא האמין בנו, חוץ מעצמנו ומהאוהדים שלנו"

16.10.2019 / 23:03

רכז מכבי ראשון לציון כיכב בניצחון הבכורה ביורוקאפ, ואיים לנפץ שיאים סטטיסטיים. גיא גודס: "בשבועיים הראשונים ניסינו ללמוד מול מה אנחנו עומדים"

אלכס המילטון שחקן מכבי ראשון לציון. ברני ארדוב
משחק אדיר שלו. אלכס המילטון/ברני ארדוב

מכבי ראשון לציון לא מוכנה לוותר מראש על עונת הבכורה שלה ביורוקאפ. סגנית אלופת המדינה הפתיעה הערב (רביעי) את מונאקו 72:77, ואחרי שני הפסדים הצליחה להשיג את ניצחונה הראשון במפעל.

נועם דברת קיבל 28 דקות בהיעדרו של נמרוד טישמן, אבל כוכב המשחק היה אלכס המילטון. הרכז האמריקאי היה בכל מקום על המגרש ותרם 22 נקודות, חמישה ריבאונדים, שמונה אסיסטים, שלושה גגות, והוא גם סחט עשר עבירות (10 מ-10 מהעונשין). המדד המשוקלל שלו, 38, הוא הגבוה ביותר לשחקן מקבוצה ישראלית ביורוקאפ מאז אי.ג'יי רולנד ב-2016.

שחקן מכבי ראשון לציון נועם דוברת. קובי אליהו
קיבל הרבה מאוד דקות. נועם דוברת/קובי אליהו

"אני שמח, אבל אני עדיין לא מרוצה, כי זו עונה ארוכה ובסך הכל ניצחנו במשחק אחד", סיכם המילטון. "אף אחד לא האמין בנו חוץ מעצמנו ומהאוהדים שלנו. נשארנו יחד והצלחנו להשיג את הניצחון הזה. אנחנו רוצים להתחרות ולנצח גם במשחקים הבאים".

עבור המאמן גיא גודס זה היה ניצחון ראשון במפעל מאז 2010. "אנחנו מאוד שמחים", אמר. "המפעל הזה חזק מאוד, ויש בו הרבה קבוצות איכותיות. התקשינו בשני המשחקים הראשונים, אבל היו לנו 30 דקות טובות בבולוניה, והערב פתחנו בצורה חזקה מאוד. פתחנו פער, ולקראת הסיום התעייפנו קצת ואיבדנו יותר מדי כדורים. מה שחשוב הוא שלבסוף השגנו את הניצחון.

"יש לנו לא מעט שחקנים שזו ההתנסות הראשונה שלהם במפעל אירופי. חלקם צעירים, וחלקם ותיקים שמעולם לא היו על הבמה הזאת. בשבועיים הראשונים ניסינו להבין מול מה אנחנו עומדים בכל מה שנוגע לאגרסיביות ולמהירות של המשחק".

עבור מונאקו היה זה הפסד ראשון העונה, ובשבוע הבא תמתין ראשון לציון לאנדורה בבית מכבי, כשניצחון נוסף כבר יציב אותה בעמדת עלייה לשלב הבא.

עוד בוואלה!

יורוקאפ: ניצחון בכורה למכבי ראשון לציון - 72:77 מרשים על מונאקו

לכתבה המלאה

מככב בצמרת שיאני המדד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully