וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים מרוצה, עודד קטש: "הופתעתי לטובה מטיישון תומאס"

16.10.2019 / 22:18

האדומים ניצחו בטורקיה לראשונה מאז 2010, הודות לערב מצוין של הפורוורד שחזר אחרי חודש היעדרות: "התרגשתי לעלות ולשחק"

מאמן הפועל ירושלים עודד קטש. קובי אליהו
פתח ברגל ימין. קטש/קובי אליהו

זה לא היה הכי יפה לעין, ולא תמיד הכי יעיל, אבל הפועל ירושלים יכולה לסמן לעצמה וי משמעותי מאוד לפתיחת העונה בליגת האלופות: האדומים ניצחו הערב (רביעי) בטורקיה לראשונה מאז 2010, והכניעו את באנדירמה 69:73 בתום מאבק עיקש.

באופן מפתיע למדי, השחקן המצטיין של ירושלים היה טיישון תומאס, במשחקו הראשון אחרי היעדרות של כחודש. האמריקאי תרם 16 נקודות ותשעה ריבאונדים ב-24 דקות, בעוד הקלע המוביל של הקבוצה היה ג'ייקובן בראון עם 19 ודייק ב-4 מ-5 לשלוש, בעוד יתר חבריו פגעו רק ב-4 מ-27.

"כיף לחזור אחרי שצפיתי מהצד כמעט בכל ההכנה לעונה", אמר תומאס. "התרגשתי לעלות ולשחק. תמיד קשה כאן, וידענו שאנחנו צריכים להיות מוכנים לקרב".

גם המאמן עודד קטש החמיא לפורוורד החוזר: "טוב שהוא חזר אלינו. הוא נותן לנו המון בשני צידי המגרש. הופתעתי לטובה ממנו, ואני שמח בשבילו". על המשחק עצמו אמר קטש: "התקשינו בהתקפה, ויכולנו לשחק בצורה טובה וחכמה יותר, אבל בסופו של דבר השגנו תוצאה מצוינת לפתיחת העונה. החטאנו הרבה משלוש, וזה הקשה עלינו לברוח. לפחות מבחינה הגנתית היינו שם".

ביום רביעי הבא תארח ירושלים את א.א.ק אתונה, שפתחה הערב את העונה בניצחון ביתי קליל על פו אורטז 82:102. קית' לנגפורד צלף 27 נקודות ליוונים (11 מ-13 מהשדה). נימבורק, קבוצתו של אורן עמיאל, הביסה את באמברג 71:91.

טיישון תומאס שחקן הפועל ירושלים. דני מרון
ברוך שובך. תומאס/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully