וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: אוראל דגני ייעדר גם מול כפר סבא

16.10.2019 / 12:43

האדומים עושים מאמצים להכשיר את הבלם, אך הוא לא צפוי להיכלל בסגל בשבת (18:00). שחקנים בקבוצה נואשים לניצחון ראשון העונה: "אם לא ננצח אותם, לא ברור מתי זה כן יקרה". אינברום בילה עד שעה מאוחרת ויעמוד לוועדת משמעת

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בלם הפועל תל אביב, אוראל דגני, צפוי להמשיך ולהיעדר גם במשחק הקרוב נגד הפועל כפר סבא (שבת, 18:00). בקבוצה עושים מאמצים להכשיר את הבלם אך הסיכוים לכך קלושים. דגני מחלים מקרע בשריר והצוות הרפואי הבהיר כי לשתף אותו לפני שיהיה כשיר במאה אחוז יהווה סיכון. רז שלמה ואיאד אבו עביד צפויים להמשיך ולפתוח במרכז ההגנה.

האדומים סופרים 11 משחקים ללא ניצחון מתחילת העונה, ומפלס הלחץ כבר בשיאו, כשברקע מחאת הקהל כנגד הבעלים. שחקנים בקבוצה אמרו היום: "כל שבוע אנחנו אומרים הפעם זה יקרה, אבל אם זה לא יקרה מול כפר סבא אז באמת אוי ואבוי לנו, אם לא השבת אז לא ברור איפה זה יקרה ומתי זה יקרה".

שחקן הפועל תל אביב, אור אינברום. ברני ארדוב
שוב הסתבך? אור אינברום/ברני ארדוב

לאנשי המועדון הגיעו דיווחים לפיהם אור אינברום בילה עד שעה מאוחרת באחד מימי השבוע, והשחקן בתגובה סיפר שהשעה בה חזר לא היתה מאוחרת כפי שדווח למועדון, והיה מדובר ביום חופש שלאחריו היה לקבוצה אימון ערב בלבד. השחקן יעמוד מחר לוועדת משמעת.

דמבה קאמרה שיחק 81 דקות בהפסד נבחרתו גינאה לצ'ילה (3:2) וזכה למחמאות. קמארה ודני גרופר ישובו לאימוני הקבוצה, כמו גם רז שלמה.

עוד בוואלה!

"ססאר מנדיונדו מועמד לתפקיד מאמן נבחרת גיניאה המשוונית"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully