וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יילן ג'ונסון צפוי לעזוב את הפועל חולון. דרוקר על ההפסד: "פספוס"

15.10.2019 / 23:20

שינוי ראשון בדרך: הסגולים לא יאריכו את חוזהו הזמני של האמריקאי, שלא קלע סל בהפסד הדרמטי לאנקרה. המאמן סיכם בתסכול את המשחק: "הובלנו ברגע הנכון, ולא יכולנו לבקש יותר"

יוגב אוחיון שחקן הפועל חולון עם עמית שמחון. ברני ארדוב
אכזבה בסיום. אוחיון/ברני ארדוב

לא כך רצתה הפועל חולון לפתוח את העונה בליגת האלופות. הצהובים-סגולים שמטו הערב (שלישי) יתרון מבטיח של שבע נקודות בשלוש הדקות האחרונות והפסידו בבית 82:79 לטורק טלקום אנקרה במחזור הראשון בבית א' לאחר שאיפשרו ליריבתם לרוץ ל-0:11. השינוי הראשון בסגל קרוב מתמיד: חוזהו הזמני של ג'יילן ג'ונסון לא יוארך, והוא צפוי להשתחרר בקרוב מהקבוצה.

ג'ונסון שותף למשך שלוש דקות בלבד, שבמהלכן ביצע שלוש עבירות ולא קלע סל, בעוד הטורקים רצו לשמונה נקודות יתרון בפרק הזמן הזה. "לא נוכל להמשיך 'להרוג' את לטאביוס וויליאמס במשך 34 דקות במשחק", הודה המאמן שרון דרוקר בהתייחסו לסנטר שהצטיין עם 18 נקודות ושמונה ריבאונדים. ג'יילן לא נכנס טוב למשחק, וניסיתי לשחק קצת עם טי.ג'יי קליין בעמדת הסנטר, אבל זה קצת בעייתי באירופה".

שרון דרוקר מאמן הפועל חולון עם מודי מאור. ברני ארדוב
"זו ליגה לא קצרה, אבל היא תוכרע גם על הפרשים, וזה פספוס. יכולנו לנצח". דרוקר/ברני ארדוב

"הובלנו ברגע הנכון, לא יכולנו לבקש יותר, ועבדנו קשה כדי להגיע למצב הזה", סיכם בתסכול המאמן שרון דרוקר. "ביצענו כמה טעויות שעלו לנו ביוקר. לא היינו מרוכזים מספיק. זו ליגה לא קצרה, אבל היא תוכרע גם על הפרשים, וזה פספוס. יכולנו לנצח. לפחות הוכחנו לעצמנו שאנחנו שייכים לרמה הזאת. עם כל המגבלות, הסתכלנו לקבוצה טורקית טובה בעיניים ויכולנו לנצח. אני לא יכול לבוא לשחקנים שלי בטענות. הם עשו עבודה מצוינת, למעט הדקות האחרונות".

מלקאי ריצ'רדסון, שפתח את הליגה בצורה חלשה, הפגין יכולת משופרת עם 21 נקודות, והביע אופטימיות: "הם קלעו כמה קליעות גדולות, אבל אני חושב שנהיה בסדר אם נלמד מהטעויות. המאמנים והחברים לקבוצה עוזרים לי ואומרים לי להישאר חיובי ולהמשיך לעבוד קשה. אני מאמין בתהליך שאני עובר כאן".

מן העבר השני, ניק ג'ונסון היה האיש שהשלים את המהפך הדרמטי. 100 שניות לסיום הוא נכנס, קלע חמש רצופות והפך פיגור ליתרון שהתברר כמכריע. "ידענו שיהיה משחק קשה מול הקהל הרועש של חולון, אבל היה חשוב לנו לפתוח היטב את ליגת האלופות. היו לה 44 נקודות במחצית, ואת זה רצינו לשנות. הצלחנו להשיג עצירות. קלענו כמה סלים גדולים בסיום. העבודה שלי הייתה קלה, כי רוב הזריקות שלי היו פנויות, אולי חוץ מהאחרונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully