וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "מי שהיה כאן אשתקד, מחכה לעשות טוב יותר העונה"

15.10.2019 / 18:15

הפועל ירושלים הגיעה לטורקיה לקראת משחקה הראשון בליגת האלופות מול באנדירמה (ד', 19:30, ספורט 5). טיישון תומאס יערוך בכורה מחודשת, האדומים יקוו להצליח היכן שאנאדולו אפס נכשלה השבוע

באדיבות מנהלת ליגת העל בכדורסל

בווידאו: תקציר ניצחונה של הפועל ירושלים על נס ציונה במחזור הפתיחה של ליגת העל

הדרך לארנה עוברת בבאנדירמה. הפועל ירושלים פותחת את עונתה השנייה בליגת האלופות במטרה ברורה: להעפיל לפיינל פור ולארח אותו באולמה. המסע לשם יחל מחר (רביעי, 19:30, ספורט 5) במשחק חוץ קשה מול באנדירמה (לשעבר באנוויט), שרק לפני יומיים הביסה את אנאדולו אפס 66:84 בליגה הטורקית.

"אנחנו מתרגשים לפתוח את העונה האירופית", אמר המאמן עודד קטש לפני היציאה מישראל. "ראינו את המשחק שבו באנדירמה ניצחה את אפס, והתרשמנו מקבוצה אגרסיבית וצעירה שאוהבת לרוץ כל הזמן, בטח בבית. זה מה שהיא עשתה שלשום, וזה מה שתנסה לעשות נגדנו".

האדומים יקבלו בברכה את שובו של טיישון תומאס, שנפצע במהלך ההכנה לעונה ויערוך הופעת בכורה מחודשת במדי הקבוצה. "מי שהיה כאן בעונה שעברה מחכה לעשות טוב יותר העונה", הוסיף קטש בהתייחסו להדחה המאכזבת ברבע הגמר אשתקד.

שחקן הפועל ירושלים טיישון תומאס. דני מרון
נפצע במהלך ההכנה ועכשיו חוזר. טיישון תומאס/דני מרון

באנדירמה נחשבה בתחילת העשור לכוח עולה בכדורסל האירופי, בפרקט לאחר שהייתה הראשונה שנתנה לדימיטריס איטודיס בזדמנות כמאמן ראשי ב-2013. לפני ארבע שנים הגיעה לחצי גמר היורוקאפ, וב-2017 הפסידה בגמר הראשון של ליגת האלופות וזכתה בגביע הטורקי, אבל בדומה לקבוצות רבות במדינה אינה נהנית מתקציבים גבוהים כבעבר.

הקבוצה, שמאומנת בידי הקאן דמיר, פתחה את העונה בתבוסה ביתית קשה 89:57 לקרשיאקה, אבל הניצחון על אנאדולו שינה את הרושם ובמועדון מקווים שגם את המומנטום. שחקניה המובילים של באנדירמה הם הזרים האמריקאים: הפורוורד איאן המר כיכב מול אפס עם 16 נקודות ותשעה ריבאונדים, ולצידו בולטים הגארדים טיילר קלינוסקי וג'יימי סמית' והסנטר עמנואל טרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully