וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים במקום השני בסיכויי הזכייה בליגת האלופות

15.10.2019 / 10:27

אתר bwin דירג את הפייבוריטיות במפעל שייפתח הערב, והאדומים זוכים ליחס של 1 ל-9 אחרי טנריפה. הפועל חולון במקום ה-16. טיישון תומאס התאושש מהפציעה

באדיבות מנהלת ליגת העל בכדורסל

עונה חדשה בליגת האלופות של פיב"א תיפתח הערב (שלישי), ואתר ההימורים המרכזי bwin הציג את הליינים שלו בנוגע לזהות הזוכה. טנריפה הוכתרה כפייבוריטית להניף את הגביע, ובמקום השני נמצאת הפועל ירושלים.

הצ'מפיונס ליג איבדה העונה את האלופה המכהנת (וירטוס בולוניה), וקובעי ליין ההימורים משוכנעים כי הסיכוי הגבוה ביותר שייך לסגניתה הספרדית, שכבר זכתה במפעל בעונתו הראשונה ב-2017. הם מציעים יחס של 1 ל-5.25 עליה, בעוד מחזיקת גביע המדינה קיבלה יחס של 1 ל-9 ואחריה מדורגות יריבתה בבית המוקדם א.א.ק אתונה (1:10), מרנסה, באמברג וסראגוסה (1:13 כל אחת).

אתר bwin הוא היחיד מבין האתרים המרכזיים בתחום שמציע הימור על הזוכה במפעל. הפועל חולון מדורגת במקום ה-16 ביחס לזכייה (1:41), ועל פי אנשי האתר היא אמורה להיאבק עם יריבתה הערב, טורק טלקום אנקרה, על הכרטיס הרביעי והאחרון מבית א' לשמינית הגמר.

שחקן הפועל ירושלים טיישון תומאס. דני מרון
יערוך בכורה רשמית העונה. תומאס/דני מרון

בהתאם להסכם שנחתם בין ירושלים למנהלת ליגת האלופות, העפלה שלה לפיינל פור תבטיח לה את אירוחו בארנה בירושלים. העונה, ביוזמת האדומים, שונתה שיטת המשחקים בשלבי הפלייאוף של שמינית ורבע הגמר - ובמקום שיטת המפגשים הכפולים בבית ובחוץ, עבר המפעל לסדרות של הטוב משלושה.

ירושלים תצא בצהריים לטורקיה, ואחרי טיסה קצרה שלאחריה נסיעה של שעתיים וחצי באוטובוס היא תתמקם בבאנדירמה, לקראת משחק הפתיחה שלה מחר. טיישון תומאס התאושש מהקרע בשריר ברגלו ויהיה כשיר לערוך את הבכורה הרשמית שלו העונה, בעוד השחקן היחיד בסגל שלא הצטרף למסע וכלל לא נרשם למסגרת האירופית הוא הגארד המתאזרח דניאל רוזנבאום. הסיבה: חוקי ליגת האלופות מכירים רק בשחקני Home grown כמקומיים, ועל כן הוא תופס תקן של זר.

עוד בוואלה!

חמישיית זרים והבן של חוסיין בשוק: הפועל חולון פותחת עונה מול אנקרה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully