וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רעננה: מנחם קורצקי נקנס ב-3,000 שקל והרחקה על תנאי

10.10.2019 / 18:05

מאמן האדומים נענש בשל ההרחקה מול הפועל תל אביב ויורחק משני משחקים אם יורשע שוב בשנה הקרובה: "אמרתי רק שמתעללים בנו". בני יהודה נקנסה ב-5,000 שקלים על קריאות גזעניות של אוהדיה לעבר בנג'מין קוקו

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

מאמן הפועל רעננה מנחם קורצקי ספג קנס בסך 3,000 שקלים ובנוסף הושת עליו עונש של הרחקה משני משחקים על תנאי למשך שנה, במקרה של הרשעה חוזרת בעבירה כנגד שופט. נעם ליובין, ששימש כדיין של ההתאחדות, ציין כי ביקוריו של הנאשם בבית הדין הפכו לנדירים בשנים האחרונות ובשל התנצלותו הוחלט להקל בעונשו.

קורצקי, שתקף את השופט במהלך ה-2:2 של רעננה מול הפועל תל אביב במחזור האחרון, אמר בבית הדין: "לא דיברתי עם השופט. ירדנו לכיוון חדר ההלבשה, היה לי תסכול אמיתי כי היה רצף אירועים קשה בזמן האחרון. הגיע מולי אחד הבעלים של הקבוצה ואז דיברתי אליו, אמרתי לו את הדברים. קשה לנו לנצח ככה, אבל הדברים שלי לא כוונו לעבר השופט, לא דיברתי אליו ועובדה שהוא לא הרחיק אותי במקום. הוא הרחיק אותי בעלייה למחצי תהשנייה. אני מתנצל כל הכול, לא אמרתי 'מזיין אותנו', אני נשבע שלא אמרתי את זה. אמרתי רק שמתעללים בנו".

* בני יהודה נקנסה בסך של 5,000 שקלים וכן קנס של 15,000 שקלים על תנאי. זאת בעקבות קריאות גזעניות של חלק מאוהדיה לעבר בנג'ימין קוקו, חלוצה שחום העור של הפועל כפר סבא שניצחה את הזהובים 0:1 במחזור החולף בבלומפילד. בפסק הדין כתב גיורא לנדאו הדיין כי בעקבות הצעדים שנקטה בני יהודה לאיתור קוראי הקריאות הגזעניות ואיתורם, ובאיזון בין חומרת העבירה מחד ותגובת הנאשמת מאידך, הוא החליט להקל בעונש הכספי.

מאמן הפועל רעננה, מנחם קורצקי. יוסי ציפקיס
ייאלץ להיפרד מ-3,000 שקלים. קורצקי/יוסי ציפקיס

* שוער הפועל פתח תקוה ברק לוי, הורחק לשני משחקים בפועל על ידי בית הדין המשמעתי של ההתאחדות לאחר אירועי הדרבי. כזכור, לוי התעמת לאחר הדרבי עם עידן אהדנני שחקן מכבי פתח תקוה ובין הצדדים התפתחה מיני מהומה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ברק לוי שוער הפועל פתח תקוה עם עידן אהדנני שחקן מכבי פתח תקוה. דני מרון
הורחק בגלל התגרה הזו. ברק לוי/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully