וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: ירדן שועה לא חש בטוב ושוחרר מהאימון

6.10.2019 / 14:49

החלוץ הגיע למתחם אך לא חש בטוב ואחרי בדיקת רופא הקבוצה הוחלט לשחררו מהאימון. שחקנים: "אם נמשיך להשתפר, יהיה אפשר לדבר על תארים"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

חלוצה של מכבי חיפה, ירדן שועה, לא התאמן היום (ראשון) עם הקבוצה לאחר שלא חש בטוב. החלוץ הגיע כרגיל למתחם האימונים, אך הודיע שהוא לא חש בטוב. הצוות הרפואי בדק את החלוץ ואכן הוחלט שהשחקן לא צריך להתאמן. השחקן עצמו עשה אימון קל בחדר הכושר לאחר מכן, ובקבוצה ציינו שלא מדובר במשהו חמור ושהוא יחזור במהרה לאימונים.

ירדן שועה שחקן מכבי חיפה. שלומי גבאי
לא חש בטוב. ירדן שועה/שלומי גבאי

כזכור, אתמול ירד שועה בהפגנתיות לחדר ההלבשה בעוד שאר חבריו חגגו אל מול הקהל אחרי ה-0:3 על נס ציונה, מה שגרם לשריקות בוז של חלק מהקהל הירוק. היום הגנו חלק מהחברים על שועה ואמרו: "אם יש משהו שאי אפשר להגיד על ירדן זה שלא אכפת לו או שהוא לא מעריך את הקהל. כולם רואים איך הוא חוגג בשערים של הקבוצה תמיד, ואיך הוא רוצה בהצלחתה. ברור ששחקן לא תמיד שמח שהוא לא משחק ואתם(התקשורת) לא צריכים לעשות רעש מזה. אם היה מדובר בשחקן אחר לא הייתם כותבים על זה בכלל". גם בחיפה לא אהבו את העיסוק בעניין זה לאור ההצלחה של הקבוצה.

בתוך כך, בקבוצה מאוד מרוצים מהניצחון אמש ושחקנים במועדון משוכנעים שאם חיפה תמשיך להתחבר, יהיה ניתן לרוץ חזק בצמרת העונה. "יש תחושה שונה העונה", אמר אחד השחקנים, "אם נמשיך ונשתפר יהיה אפשר לדבר על תארים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully