וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרקו בלבול: "יש לי כאב ראש רציני לגבי השוערים, זה טוב"

3.10.2019 / 17:52

מאמן מכבי חיפה התייחס להתלבטות בין ג'וש כהן לגיא חיימוב לקראת נס ציונה (שבת, ספ' 3), על שועה: "אשמח לראות אותו חוזר"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

בווידאו: מסיבת העיתונאים של אנדי הרצוג לקראת אוסטריה

אחרי ה-0:3 המרשים על מכבי נתניה במחזור החולף ופגרת החג הקצרה, במכבי חיפה החלו את ההכנות לקראת המשחק הבא ביום שבת מול סקציה נס ציונה. למרות מחמאות שקצר השוער ג'וש כהן, בצוות המקצועי נוטים להעניק לגיא חיימוב את הקרדיט בין הקורות, כאשר השוער חזר לכשירות מלאה.

מרקו בלבול מעריך מאוד את חיימוב ולפי גורמים בצוות המקצועי, ההערכה היא שהשוער שחזר מהפציעה ישוב היישר להרכב. "אצל מרקו אי אפשר לדעת עד שמתפרסם הרכב רשמי", טען גורם בקבוצה, "אך זה בהחלט עושה רושם שחיימוב יחזור לשער כבר נגד נס ציונה".

בלבול התייחס במסיבת העיתונאים הערב לחזרתו של ירדן שועה ולהתלבטות שלו בין ג'וש כהן לגיא חיימוב ואמר: "המקרה של שועה מאחורי ואני אשמח לראות אותו חוזר לכושר טוב ומשחק. יש לי כאב ראש בריא, יש לי שני שוערים שנמצאים בכושר טוב. זה כאב ראש לא פשוט, אבל אני אחליט ביום שבת. בסך הכול עברנו חמישה מחזורים, הליגה צפופה מדי ומוקדם מדי לדבר על מטרות. אנחנו צריכים להיות מרוכזים במשחק מול נס ציונה, זה הכי נכון מבחינתנו. אנחנו צריכים לבוא מרוכזים ונחושים. כל המשחקים קשים. הקבוצות יודעות לעמוד מבחינה טקטית, לצופף ולצאת להתקפות מעברים".

בלבול המשיך ואמר: "כשהקבוצה משחקת טוב, זה נראה טוב ושחקנים מזומנים לנבחרת. זה גם נראה טוב בטבלה. אנחנו שמחים שהשחקנים שלנו מקבלים ניסיון וצוברים ניסיון, יש לנו הרבה שחקנים מושאלים בקבוצות אחרות. ברור שנס ציונה תגיע בשיא המוטיבציה נגד מכבי חיפה. מגיעה מילה טובה לקהל כי יבוא קהל רב שלנו למשחק כדי לתמוך בנו. הקהל שלנו פנטסטי, גם בבית וגם בחוץ".

שוער מכבי חיפה, גיא חיימוב. דני מרון
החלים לגמרי מהפציעה. גיא חיימוב/דני מרון

מלבד השינוי הזה עושה רושם שבלבול יפתח עם אותו הרכב, כשההתלבטות היחידה היא בין ירדן שועה ליאניק וילדסחוט. בנוסף, איקוום אוטין צפוי לצאת מהסגל כדי לפנות מקום לירדן שועה. שי בן דוד עשוי להישאר בסגל בשל העובדה שלבלבול אין עוד בלם טבעי מלבדו בסגל המורחב, לאור הפציעות של טרנט סיינסבורי ורמי גרשון.

ובינתיים, במועדון עומלים על הקמת קבוצת נשים חדשה ומשודרגת בניהולה המקצועי של שחקנית נבחרת ישראל בעבר, דוברת ואן-אוורקרק. בשלב הראשון תוקמנה קבוצות בגילאי 7-9 ו- 10-14, בהמשך תתפתח המחלקה גם לקבוצת נערות ובשלב מאוחר יותר גם לקבוצת בוגרות. המחלקה תהיה בעתיד חלק מאקדמיית הכדורגל של מכבי חיפה.

מנכ"ל המועדון, אסף בן דב, אמר לאתר הרשמי: "אני שמח וגאה על פתיחת קבוצות ילדות ונערות אצלנו במחלקה. מדובר בפרויקט חשוב עבורנו שאנו מתכוונים להשקיע בו כחלק מהתפתחות כדורגל הנשים בישראל".

עדכון ראשון: 10:32

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully