וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רעננה: קרלוס ריבאס סובל מקרע ברצועה הצולבת וסיים את העונה

26.9.2019 / 13:41

החלוץ הקולומביאני נפצע בבכורה מול אשדוד וייאלץ לעבור תקופת שיקום ארוכה. קורצקי לקראת באר שבע: "יריבה חזקה מאוד, בעיקר בבית שלה"

קרלוס ריבאס הפועל רעננה. קובי אליהו
סיים את העונה. קרלוס ריבאס/קובי אליהו

החלוץ הקולומביאני של הפועל רעננה קרלוס ריבאס סובל מקרע ברצועה הצולבת. כך עולה מפיענוח צילום ה-MRI שעבר. ברעננה יצטרכו להסתדר כעת בלי ריבאס שיעבור ככל הנראה ניתוח וייעדר כתשעה חודשים.

ללא ריבאס, בקבוצה ממשיכים בהכנות למשחק מול הפועל באר שבע. עדי נמני והמאמן מנחם קןרצקי דיברו לקראת המשחק. "השער שספגנו בדקה ה-90 במשחק מול אשדוד היה מאוד מאכזב, "אמר המאמן, "במיוחד אחרי מחצית ראשונה טובה שלנו, אבל לקחנו הרבה דברים טובים מהמשחק הזה, במיוחד מהמחצית הראשונה".

מנחם קורצקי הפועל רעננה. קובי אליהו
משחק חוץ קשה מאוד. מנחם קורצקי/קובי אליהו

"לגבי הפועל באר שבע, מדובר כמובן בקבוצה חזקה, ובמיוחד עכשיו אחרי משחק מצוין שהם שיחקו ובכלל באצטדיון טרנר זו קבוצה שלא קל לשחק איתה. אנחנו מאוד מאמינים בשחקנים וביכולות שלהם ומאמינים שנוכל להביא תוצאה טובה גם משם".

עדי נמני אמר: "מצפה לנו משחק סופר קשה מול הקבוצה הטובה בליגה לדעתי. נבוא לתת פייט ולשחק חזק כמו שהפועל רעננה יודעת לשחק, עשינו את זה בעבר ואני מאמין בקבוצה שלנו שאנחנו מסוגלים לעשות את זה גם היום. נכון שבאר שבע מגיעה במומנטום אחרי הניצחון על הפועל תל אביב, אבל אנחנו עובדים קשה במהלך השבוע ואני בטוח שנצא משם עם תוצאה טובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully