וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרקו בלבול: "משחק כמעט מושלם". דולב חזיזה: "אם נמשיך ככה, נגיע רחוק"

25.9.2019 / 22:23

חגיגות בירוק אחרי ה-0:3 על נתניה. המאמן: "היינו מצוינים בכל האספקטים". הקשר שהצטיין: "אנחנו מאוד מגובשים". ברדה: "אנחנו ראויים לכל הביקורות"

שחקני מכבי חיפה חוגגים. ברני ארדוב
חגיגה בכרמל/ברני ארדוב

זה לקח זמן, אבל הערב (רביעי) אפשר להגיד באופן חד-משמעי: מכבי חיפה הגיעה לעונת 2019/20. הקבוצה שהאוהדים הירוקים חלמו לראות סוף סוף הופיעה, עם הצגה התקפית נהדרת שהובילה ל-0:3 על מכבי נתניה ועליה זמנית לפסגת הטבלה. דולב חזיזה היה מעל כולם עם שער בכורה (65) ובישול לניקיטה רוקאביציה (21), גם סאן מנחם השתתף בחגיגה (42) ולפתע, אף אחד כבר לא מדבר על ההשעיה של ירדן שועה או האכזבה מול מכבי תל אביב.

זה המשחק הכי טוב שלנו העונה, היינו מצוינים בכל האספקטים של המשחק", התמוגג מרקו בלבול. "זה משחק כמעט מושלם מכל הבחינות, התוצאה היתה צריכה להיות הרבה יותר גבוהה, אבל כמו שלא הורדנו את הראש אחרי מכבי תל אביב, ככה לא נצא בהצהרות עכשיו. לא היה פשוט לעשות את הסוויץ' וכל הכבוד לבחורים על השינוי שהם עשו. הליגה הזאת מאוד שוויונית וחזקה, גם היום זה נראה פשוט אבל אנחנו אלה שעשינו את זה קל".

על ירדן שועה אמר המאמן: "הוא עבר עבירת משמעת, יש דברים שלא עושים".

איש המשחק דולב חזיזה הוסיף: "לא יודע אם זו ההופעה הכי טובה בקריירה שלי. יש פה שחקנים מוכשרים אחד-אחד, אם נמשיך בדרך הזאת נגיע רחוק. יש פה המון חבר'ה צעירים, אנחנו מאוד מגובשים, כל הזמן ביחד ורואים את זה גם על המגרש".

עוד בוואלה!

ליגת העל: מכבי חיפה הביסה 0:3 את מכבי נתניה

לכתבה המלאה
שחקן מכבי נתניה פאטוס בצ'יראי. ברני ארדוב
לא האשם הבלעדי. בצ'יראי/ברני ארדוב

מנגד, המאמן המפסיד שי ברדה סיכם: "שיחקנו רע מאוד, אנחנו לא מוצאים את הסדר שאנחנו רוצים לקבל וזו הבעיה שלנו המאמנים. נבדוק את הדברים ונפתור אותם. אנחנו ראויים לכל הביקורות היום, אנחנו יודעים מה יש לנו ביד וטועים - טועים בהצבה, טועים בשיטה, אבל יהיו ימים יפים יותר במכבי נתניה. כשאתה לא זוכה בשום מאבק, נותן יותר מדי כבוד ליריבה ויותר מדי אגרסיבי, יש המון בעיות. אי אפשר לבוא למשחק חוץ ולא לזכות בשום כדור שני".

על פאטוס בצ'יראי שהיה אבוד הערב אמר ברדה: "הוא תלוי בקבוצה שלמה, היום הוא היה פחות אנרגטי וזו הסיבה שהחלפנו אותו. הוא חלוץ מצוין שתלוי בכדורים שהוא מקבל. יש בעיות אחרות שנצטרך לדעת לפתור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully