וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפוליטיקאים שפועלים להסדרת משחק הפוקר בישראל: "הגיע הזמן שיפסיקו לבלף אותנו"

סטס "סטסיה42" טישקביץ' בשיתוף האקדמיה הישראלית לפוקר

25.9.2019 / 18:42

על רקע משיכת הערעור של רוני מנשה בבית המשפט המחוזי, עלה הנושא מחדש על סדר היום. שרן השכל: "אגיש מחדש את הצעת החוק". בועז טופורובסקי: "הסדרת טורנירי פוקר, למען האזרחים החפצים לשחק מבלי להפוך לעבריינים, היא חלק מתוך תכנית רחבה אותה אקדם"

האקדמיה לפוקר

בווידאו: רוני מנשה מדבר לאחר הדיון בעניינו בבית המשפט המחוזי

בית המשפט המחוזי בתל אביב שכנע השבוע את רוני מנשה למשוך את הערעור שלו בנוגע להרשעתו ע"י בית משפט השלום כדילר בטורניר טקסס הולדם, ובמקביל יצא בקריאה למחוקק ולמשרד המשפטים לבחון לעומק את נושא הסדרת טורנירי הפוקר בישראל.

בכך, עלה שוב הנושא של הסדרת הפוקר על סדר היום - גם בעולם הפוליטי. חבר הכנסת בועז טופורובסקי מכחול-לבן הגיב: "אני מברך על כך כי בית המשפט השכיל להבין שהמציאות משתנה. משחק הפוקר, שכעת ישנה הבנה כי הוא מושתת על יכולות ולא על מזל גרידא, מעולם לא זכה לבחינה הנדרשת מצד הגורמים המתאימים והוא אינו זוכה לפיקוח הראוי. הגיעה העת לשנות זאת! הסדרת טורנירי פוקר, למען האזרחים החפצים לשחק מבלי להפוך לעבריינים, היא חלק מתוך תכנית רחבה אותה אקדם, בכדי להפוך את המדינה למקום טוב יותר".

גם חברת הכנסת שרן השכל מהליכוד, שהניחה על שולחן הכנסת ה-20 וה-21 הצעת חוק להסדרת טורנירי פוקר בישראל, נדרשה לעניין: "הגיע הזמן שיפסיקו לבלף אותנו. החלטת השופט מראה שוב שיש כשל ואבסורד בין רדיפת שחקני הפוקר "העבריינים" על משחק ספורט ורדיפת רשויות המס אחר כספם שהרוויחו במהלך התחרויות. אני מודה לשופטים שהתייחסו להצעת החוק שלי שהניעה את הליך החקיקה, וביקשו ממשרד המשפטים להכין חוות דעת בנושא. עם פתיחת הכנסת ה-22 אגיש מחדש את הצעת החוק בנושא הסדרת טורנירי פוקר בישראל".

מנשה עצמו אמר בתום הדיון: "המשפט שלי היה ארוך, קשה ומבלבל. בעקבות הדיון האחרון וההמלצה הברורה של בית המשפט המחוזי, ולאחר בחינת האפשרויות והסיכונים, החלטתי בלב כבד למשוך את הערעור, מתוך ידיעה שפסק הדין יתרום רבות לקמפיין להסדרת משחק הפוקר בישראל. אני מייחל כמו כולנו שכבר בשנה הבאה, בירושלים הבנויה, תתקיים אליפות הארץ בפוקר".

אלי אלעזרא באליפות העולם בפוקר בלאס וגאס, יולי 2009. AP
בקרוב גם הוא יגיע לאליפות ישראל בפוקר, בירושלים הבנויה? אלי אלעזרא/AP
  • עוד באותו נושא:
  • פוקר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully